Een bijzondere ervaring

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gewoonjeroen
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 nov 2011 12:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Een bijzondere ervaring

Bericht door Gewoonjeroen »

Zo gebeurde het dat ik vrijdag weer eens zij had naar het erotisch theater te gaan, na al heel lang niet te zijn geweest. Zit al tijdje op dit forum, maar voel me altijd beetje ongemakkelijk, hoor er voor mijn gevoel niet echt bij. Toch ben ik altijd heel nieuwsgierig, en zag ik een oproep voor gloryhole, dus, naar Amersfoort

Tot mijn teleurstelling alleen mannen, waarvan twee trans, wat niet helemaal mijn straatje is. Toch, niet ontmoedigd, genieten van de film en een beetje ongemakkelijk rond blijven lopen. Ondertussen stijgt de geilheid toch steeds meer naar mijn hoofd, of moet ik zeggen, daalt steeds verder af. Om mij heen geile geluiden, en ergens zou ik nu graag dat gloryhole willen...

Dan toch maar een man? Of een van de bijna vrouwen? Vertwijfeld blijf ik staan, speel wat met mezelf. Een van de 'dames' komt naaste staan, streelt me, en ik laat het gebeuren.. mijn mannelijkheid groeit snel, wordt in de hand genomen. ik sluit mijn ogen en geniet, want het is echt fijn... Een goed orgasme volgt snel, en ik voel me toch bevrijd.
Ben ik nu om? Nee, zeker niet. Maar een ervaring rijker, en mss volgende keer dus gelijk minder ongemakkelijk.. voor mij blijft de 'echte' vrouw toch het prettigst, maar ik sluit het minder snel uit, na deze ervaring .
Bedankt voor een bijzondere middag..
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
Gebruikersavatar
Afrosensual
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 apr 2023 15:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Een bijzondere ervaring

Bericht door Afrosensual »

Leuke ervaring zeg! Het gaat om de seksuele spanning en het feit dat je dit met een ander wilt delen.
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Dave25 en 41 gasten