Ervaring jongerendag 2 februari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
AdamzonderEva
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2021 18:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Ervaring jongerendag 2 februari

Bericht door AdamzonderEva »

Voor de derde keer ben ik van elders in het land naar de Erotic Cinema geweest. De aanleiding was dat ik inging op het feit dat er een Kik-groep aanwezig was.
Dit kon nog wel eens interessant worden. Echter vielen zoals de vorige twee keren de dames wel in de minderheid. (we begonnen met twee dames tegenover een stuk of 30 man) Fijn zou wel zijn dat er hier een beetje nuance in zou zijn, maar dat ben ik.

De ervaring op deze dag was best goed, ook al ging het wat seks betreft een beetje af en aan. De laatste tijd zit ik vaak in stressvolle periodes waarbij de prestatiedrang die er dan bij komt kijken de seks of het krijgen van een goede erectie vaak belemmerd. Het moment dat de condoomverpakking te stevig was om open te scheuren en om zo'n ding om te doen hielpen daar niet echt bij mee; dus nam ik veelal het genoegen om het bij de situaties buiten penetraties om te houden. Wat wel positief was, in vergelijking met de vorige keren, was de sociale verhoudingen tussen de aanwezigen. Er was minder verlegenheid en meer openheid tot interesse in elkaar daar waar het voorheen vaak langs elkaar heenliep. Een van de dames heeft me twee keer heerlijk laten klaarkomen, ook al merk ik het wel dat de controle en uithoudingsvermogen (dmv stress en het te lang niet meer op een passievolle manier gedaan te hebben) nog wel een dingetje was.

Interessant begon het te worden toen er een stel arriveerde. Een trans man naar vrouw en een bi-meid. Die bi-meid trok me wel meteen aan door haar ietwat verlegen doch lieve overkomende karakter. Maar achter die verlegenheid schuilde wel een duveltje gezien ze haar rol als domina meedroeg. Ik werd blind van geilheid toen ik ze aan een deelnemer een voorbeeld liet zien dat SM ook lichtelijk en relatief plagerig en teder kon zijn. Daarnaast was haar karakter ook een reden om mezelf als kandidaat aan te geven. Met mijn rug tegen een soort klimrek moest ik een riem vasthouden, terwijl ze me zachtjes streelde met haar nagels. Het was wel even wennen, zeker omdat ik het vreemd genoeg niet op mijn huid maar in mijn ingewanden voelde. De stress leek in iedergeval verminderd te zijn en vervangen door begeerte door haar karakter waardoor mijn piemel stijf bleef staan. De prikkels bleven binnenkomen, zeker op het moment dat ze mijn erogene zones, mijn piemel en mijn ballen stimuleerde met een elektrisch trillend apparaat. Satisfier had ik begrepen. Toen die op mijn eikel kwam moest ik toch wel "rood" zeggen. Nieuw voor mij, maar ik kan zeggen dat de combinatie van haar taalgebruik, houding en het verborgen duveltje achter haar lieve karakter me de conclusie deed trekken dat ik zelden zo'n geile ervaring heb meegemaakt. Stom van me was dat ik de regel van het spel niet helemaal begrepen had en het niet kon laten om mijn hand om naar nek te leggen. Ik liet hierbij de riem los en dat betekende dat het spel onderbroken was.

Ja, dat was wel even balen, maar ook stom van mij. Nog helemaal in de flow en in een klaarkommisselijkheid hoopte ik op een tweede keer. Maar ik moest ook op tijd weg omdat ik die avond thuis visite zou gaan krijgen. Ik probeerde nog een moment te vinden om aan haar te vragen of ze me even een handje wilde helpen, maar gezien ik het vermoeden had dat ze uit die flow was en de tijd drong deed ik dat maar zelf op het toilet. Het luchtte wel op waarbij ik nog wel redelijk tevreden afscheid kon nemen.

Wel wil ik haar bedanken voor deze nieuwe ervaring en ik hoop dat we elkaar nog eens treffen en ik daarbij iets beter bij de les zal blijven.
Ook de rest wil ik bedanken voor de socialiteit en openheid. Ondanks we allemaal met één doel komen, hebben we elkaar ook gewoon wat te vertellen.
Niewagierigxx
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 nov 2021 21:18
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Ervaring jongerendag 2 februari

Bericht door Niewagierigxx »

Hier dan ook mijn verslag voor de jongerendag, beter laat dan nooit :lol:


Het was dan zover, de eerste afgesproken datum van de groep. Met een dosis gezonde spanning ging ik op weg.

Er zouden een paar dames in de vroege middag komen maar ik was zelf al wat eerder bij de cinema en begon een gesprekje met de aanwezige heren. Vaak ben je als jongere toch wel in de minderheid dus het was leuk om ervaringen uit te kunnen wisselen en ff te acclimatiseren. Tot mijn verbazing zag ik boven het bed een stang met handboeien, ik vroeg of dat er al lang stond en blijkbaar wel dus. Nou goed, wellicht leuk voor een keer in de toekomst. Met de hulp van de andere heren probeerde ik uit te vogelen hoe dat ding werkte toen onderdanigsletje binnen kwam lopen.

Ik had al wat over os gelezen, en haar ook een beetje opgebouwd in mijn hoofd maar de werkelijkheid ontmoette en oversteeg de fantasie die middag. Ze had een zeer leuk zwart pikant setje aan. En terwijl we os nog aan het bewonderen waren kwam er een tweede dame binnelopen, en ook haar vond ik er superleuk uitzien.

Het beloofde een leuke dag te worden. Voordat ik het wist was de actie al begonnen; een gelukkige man werd gepijpt op de gang. Vervolgens namen beide dames een gedeelte van de mannen met zich mee, os in de sling en de andere dame waarvan ik de naam niet heb gevraagd oeps.. bij de gloryholes. Heerlijk hoe de tweede dame, 3 mannen tegelijkertijd pijpte/aftrok in de gloryholes, en volgens mij een redelijk aantal van de heren ook heeft doen spuiten. En heerlijk om os in de sling te zien, en uiteindelijk ook zelf te mogen meemaken.

Nadat beide dames een flink aantal mannen hadden verwend. Kwamen ze weer samen in de ruimte met het bed, waar de tweede dame nu ook zin had in sex. Na wat geklooi met het condoom, begon ik haar te neuken en hoorde ik haar heerlijk kreunen terwijl ik mijn best deed niet te snel klaar te komen. Os was ondertussen naast ons een man aan het pijpen en werd volgens mij tegelijkertijd door een andere heer lekker verwend.

Na een korte pauze en gezellig gesprek over alles en nog wat was het tijd voor ronde 3, waar ik en wat mannen omstebeurt md (mysterieuse dame waarvan ik de naam niet weet) neukten in de sling en os verder ging met wat mannen bij het bed. Op dit punt was ik wel redelijk op maar als klap op de vuurpijl kwam er later op de middag nog een leuk stel die ook meteen alle aandacht trok met hun leuke outfit en mysterieuse briefcase. De dame vertelde en liet enthousiast haar verschillende accessoires zien en bond haar sub vast en sloeg hem meerdere keren met een flogger waarna ze vroeg of iemand anders interesse had om dit over te nemen. Enthousiast pakte ik de flogger, en kreeg ik nog wat tips voor de juiste plekken, als leuke afsluiting op de dag.

Al met al vond ik het een superleuke middag, De actie werd afgewisseld met leuke gesprekken en er was een vrij ontspannen en gezellige sfeer. Ik kijk uit naar de volgende editie van de jongerendag in maart 😊
(Een trans man is overigens een vrouw naar man en niet man naar vrouw. Maar volgens mij waren zij in dit geval non-binair. )
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 34 gasten