Nieuwe afspraak

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Jeanted
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2023 01:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfort
Contacteer:

Nieuwe afspraak

Bericht door Jeanted »

Hallo, ik volg het forum al twee jaar, maar ik ben nog nooit naar de bioscoop geweest, ik heb gezien dat er dit soort berichten zijn. Ik heb alleen een vraag, ik kom uit Polen, is er een probleem dat ik een buitenlander ben, en wordt de toegangsprijs contant betaald of alleen met een pincode? Als wat de pincode is, wat staat er dan in de transactie?
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 apr 2023 12:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Nieuwe afspraak

Bericht door Mr.X »

Je kan er ook cash betalen. Tenminste, de laatste keer dat ik er was, was dat zo en gelet op de aard van de bezoeken zou het stom zijn als ze dat afgeschaft hebben.
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1965
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Nieuwe afspraak

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Hoi Jeanted,

Wat leuk dat je naar onze EC wilt komen.
Mensen van buitenlandse afkomst zijn zeker welkom in de cinema. Wel is het verplicht om begrijpelijk nederlands engels of duits te kunnen praten en verstaan.
We hanteren een concentbeleid wat betekent dat je het moet vragen voor je iets met iemand gaat doen en als je geen taal spreekt waarmee concent afspreken mogelijk is met de meeste cinemabezoekers dan kunnen we je helaas niet binnen laten.

Je kunt contant bij ons betalen en pinnen. Op het afschrift komt alleen een cijferreeks te staan wat niet te herleiden is naar de winkel of de cinema.

Met vriendelijke groet,
Team Erotica
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten