MARCELO EN BEE AANSTAANDE ZATERDAG 10-02

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Tiger033
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2024 13:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: MARCELO EN BEE AANSTAANDE ZATERDAG 10-02

Bericht door Tiger033 »

Hoelaat zijn jullie er ?
Zoef
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 feb 2024 10:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: MARCELO EN BEE AANSTAANDE ZATERDAG 10-02

Bericht door Zoef »

Ben onderweg, rond 14.45 bij jullie
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: MARCELO EN BEE AANSTAANDE ZATERDAG 10-02

Bericht door Marcelo »

Tiger033 schreef: 10 feb 2024 13:41 Hoelaat zijn jullie er ?
Half drie,ongeveer
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Tiger033
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2024 13:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: MARCELO EN BEE AANSTAANDE ZATERDAG 10-02

Bericht door Tiger033 »

Heeft bee er zin in?
Zoef
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 feb 2024 10:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: MARCELO EN BEE AANSTAANDE ZATERDAG 10-02

Bericht door Zoef »

Zaterdagochtend lag ik nog lekker na te genieten van de lekkere vrijdagmiddag die ik in Amersfoort had beleefd en me nog even afgetrokken op deze herinnering. De hele ochtend bleef dit in mijn hoofd opkomen en besloot nog wat berichtjes op het forum te lezen tot ik een berichtje las dat Marcelo en Queen Bee zaterdag naar Amersfoort zouden komen. Na een bevestiging van Marcelo dat het feestje door ging en ik welkom was snel In de auto gestapt en de hele weg met een inmiddels weer knellende harde pik in mijn broek gezeten. Allerlei geile scenario's schoten door mijn hoofd schoten waarbij ik Bee hard neukte.
Om 14.45 aangekomen snel naar de grote zaal waar Bee al lekker werd opgegeild door Marcelo, wat een geil plaatje. Even later werd Bee wijdbeens vastgezet aan de muur en geblinddoekt zodat ze geen idee meer had door wie ze werd opgegeild, Marcelo bewerkte haar lekker met een leren zweep. Ik heb dit zo een poosje staan bekijken en wilde vooral rustig afwachten of mijn kloppende pik Bee zou mogen verwennen.
Na enige tijd werd Bee wijdbeens aan de sling gehangen. Nadat Marcelo haar had verwend werd mijn buurman aangewezen om Bee een goede neukbeurt te geven waarbij ik goed zicht had op haar natte kut. Bee lag heerlijk te kreunen en gillen en was nog lang niet klaar deze middag. Met een knikje van Marcelo werd mij te kennen gegeven dat ik de volgende was die Bee haar grotje mocht vullen. Ik nam de plaats in van mijn voorganger en bracht mijn keiharde paal voorzichtig, want ook vandaag kwam ik er achter niet slecht bemeten te zijn, bij haar naar binnen en begon hem heerlijk in en uit haar soppende knijpende kut te stoten om niet veel later heerlijk klaar te komen terwijl Bee het uitgilde van genot. Wat een heerlijke dame is die Bee. Zelf was ik echt leeg nadat ik twee keer binnen 24 uur naar Amersfoort was geweest en 4 keer ben klaargekomen. Ik weet nu dat ik de juiste beslissing heb genomen door naar Amersfoort te komen en hoop hier nog vele lekkere avonturen te gaan beleven en houdt de aankondigingen van Marcelo nauwlettend in de gaten.

Bedankt Marcelo en Queen Bee voor deze heerlijke middag en ik hoop dat ik er de volgende keer weer bij mag zijn om Bee te verwennen.
Laatst gewijzigd door Zoef op 11 feb 2024 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: RickyIta en 50 gasten