Over ons: wij zijn m45 en v37, beetje ervaring in de EC maar nog niet in Amersfoort samen. Ze is slank, introvert maar geil. Ik ben 1.93 en bi-schierig. Vind het leuk als ik ook aan je pik mag zitten. Pijpen met condoom, en als de sfeer goed is dan wil ze ook geneukt worden. Spuiten, ook weer als de sfeer ok is, over borsten en buik - niet in gezicht en zeker niet in de mond.
Wat zoeken we? Aardige, niet-opdringerige leuke mannen van een beetje onze leeftijd of jonger. Je hebt een lekkere pik, je bent schoon, geen zweet- of aftershavelucht graag. Je kunt uit je woorden komen maar je kletst niet de oren van het hoofd tijdens het spel (hebben we meegemaakt mensen). Je kunt goed luisteren en gaat niet tegen grenzen in. Ons ideaal is om een klein geil groepje te hebben, dat gericht is op haar. Als je elkaar even wil aftrekken is dat alleen maar geil

We gaan binnenkort en overdag. Stuur me een berichtje, vertel iets over jezelf en stuur een foto mee. Als je niks terughoort is het voor ons geen match - zoek daar niks achter. Als ik terugmail kunnen we eea verkennen en zal ik je later de datum laten weten.