Wie spuit Lottemooi eronder?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mick1900
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2018 07:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Wie spuit Lottemooi eronder?

Bericht door Mick1900 »

Jaaa, lekkkerrr...Lotte onder spuiten...altijd een genot....Verheug me er op.
Ik er al een beetje vantevoren zijn om op te warmen.
dodo
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Wie spuit Lottemooi eronder?

Bericht door dodo »

net thuis van een heerlijk uurtje lotte en vriend.toen ik binnenkwam was het feest al in volle gang in de fillmzaal. hongerig trok ze de ene na de andere pik leeg. en liet het over haar lichaam stromen. haar vriend droeg kousen en een blinddoek. later verplaatsten we ons naar de cruising ruimte waar ze geneukt werd op de wipkip. als toetje kreeg ze een bukkake.echt een leuke happening. enorm bedankt voor jullie komst. het kijken alleen al was opwindend.
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 211
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Wie spuit Lottemooi eronder?

Bericht door Thekinkyguy »

Wij willen de mannen bedanken die Lottemooi er weer lekker hebben ondergespoten. Wij hebben een heerlijke namiddag en avond gehad. Het was lekker druk. Ik was de onderdanige tijdens het bezoek en Lotte heeft mij lekker streng aangepakt. Ik kreeg de opdracht een blinddoek op te zetten en gelukkig kon ik nog een beetje onder de gezichtsbedekking mee kijken 8-)

De sessies heeft ongeveer 2 uur geduurd. Op het eind is Lotte op de grond gaan liggen en hebben er een stuk of 6 mannen met een geweldige timing tegelijkertijd over haar heen gespoten. Ze zat werkelijk waar helemaal onder het sperma! Volgens Lotte hebben er intotaal ongeveer 20 mannen over haar heen gespoten! Zeker niet slecht voor een late aankondiging van ons bezoek. Scorpio heeft mijn meisje nog lekker geneukt(wat een heerlijke kont he ;) )

Het was een goede sfeer, nogmaals dank!

Groeten TKG & Lottemooi
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Peter1967
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2021 19:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Wie spuit Lottemooi eronder?

Bericht door Peter1967 »

Lotte, Kinkyguy,

Het was weer fantastisch, echt een geluksmomentje wat mij betreft. Het blijft fantastisch hoe Lotte haar goudenhandjes gebruikt. En als ze je aankijkt, dan smelt je ... heerlijk.

Gr,
Peter
Wilbefun
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 okt 2023 09:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Re: Wie spuit Lottemooi eronder?

Bericht door Wilbefun »

Zo jammer ik lees jullie bericht nu pas en zowel lotte als partner zijn absoluut een aanrader. Leuk koppel hoop de volgende keer erbij te zijn
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten