Hoi, 23 maart kom ik, altijd geile travo pijpteef, weer mannen (safe) verwennen. Pijpen vind ik superlekker. Hoe meer mannen hoe beter zaad zien spuiten vind ik ook opwindend, dus ik wil je ook graag aftrekken zonder condoom
Laatst gewijzigd door tvpijper op 12 mar 2024 19:11, 3 keer totaal gewijzigd.
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.
Meestal kom ik rond 14:00 binnen en blijf zolang het leuk is
Laatst gewijzigd door tvpijper op 22 mar 2024 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.
nog een week, en dan kom ik lekker pijpen, vind het leuk om te lezen wie er komt, pb mag ook !
Weinig response, maar ik kom toch, er is vast wat te beleven