Lekkere ervaring op 26 Feb. naaktdag.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Marcelk4
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 aug 2022 21:32
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Lekkere ervaring op 26 Feb. naaktdag.

Bericht door Marcelk4 »

Was wel ff lekker geil vandaag. Direct bij binnenkomst uit de kleren uiteraard. Ik had direct contact met twee mannen met allebei heerlijk geschoren pikken. We stonden elkaar lekker af te trekken en zijn naar de grote ruimte gegaan waar er nog twee mannen bijkwamen. Ik zat lekker op mijn knieën en pijpte twee pikken om en om diep in mijn keel. (safe). Een pik werd door een andere man overgenomen waardoor ik mij bezig hield met die andere. Mooie harde lul, inmiddels zelf een condoom om en we pijpte elkaar om en om. Ik trok en pijpte hem diep waardoor hij heerlijk kwam en het condoom volspoot. Daarna bij mij het condoom afgedaan en ik ben heerlijk klaar getrokken en heb heerlijk de boel ondergespoten...(en schoon gemaakt) was ff een snelle maar heerlijke interactie zo.

Hier was ik al een tijdje aan toe en ik wil de heren bedanken voor de spontane interactie, gelukkig was het niet alleen maar rondjes lopen en werd er initiatief genomen. Zo zie je maar als je even wat aangeeft en contact maakt kan het snel geil worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 29 gasten