We are coming 11-4.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Chandon »

Een ding scheelt t leeft hier wel :lol: .
Alleen niet echt bepaald bevorderend.
Kennelijk was er leuke actie vandaag id ec Amersfoort😊.
En vandaag Hilversum was ook gezellig een nieuw stel kwam voor de 2e keer en waren laaiend enthousiast.
Gebruikersavatar
Bengeltje84
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2024 20:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Bengeltje84 »

Iemand ergens op aanspreken en dan vervolgens hetzelfde doen....
Poezenbeestje schreef: 16 apr 2024 16:59 Lezen is blijkbaar erg moeilijk
Rickjsw schreef: 14 apr 2024 08:06
Michten jullie geschrokken zijn van de drukte, het is op een andere dag altijd rustiger! Nu waren er drie stellen verspreid over de tijd in de EC. Waarbij niets hoeft en alles kan!
BikkelBoy schreef: 16 apr 2024 16:38 ....
Het is wel heel makkelijk om alleen de stukjes eruit te vissen die jou het beste uitkomen. En de rest van wat gezegd wordt compleet te negeren.
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Poezenbeestje »

Bengeltje84 schreef: 16 apr 2024 22:19 Iemand ergens op aanspreken en dan vervolgens hetzelfde doen....
Poezenbeestje schreef: 16 apr 2024 16:59 Lezen is blijkbaar erg moeilijk
Rickjsw schreef: 14 apr 2024 08:06
Michten jullie geschrokken zijn van de drukte, het is op een andere dag altijd rustiger! Nu waren er drie stellen verspreid over de tijd in de EC. Waarbij niets hoeft en alles kan!
BikkelBoy schreef: 16 apr 2024 16:38 ....
Het is wel heel makkelijk om alleen de stukjes eruit te vissen die jou het beste uitkomen. En de rest van wat gezegd wordt compleet te negeren.
Er is een groot verschil tussen iets bewust niet lezen en alles wat erna komt negeren omdat het niet in zijn narratief past, en iemand duidelijk maken EN LATEN ZIEN dat er een correctie op de eerste post was gemaakt. Waar de OP in wordt aangesproken met advies erbij als het te druk was mochten ze toch aanwezig zijn geweest. Beide posts waar het om gaat door Rickjsw

Ik heb genoeg gezegd over dit topic... de eerstvolgende pakt maar een kleurplaat ofzo om zich mee bezig te houden
This kitten has delicious claws to play with..
Gerrit Willem
Berichten: 481
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Gerrit Willem »

Dat hebben veel mensen de afgelopen weken al gedaan helaas. Zelf ga ik nu werken en een bijdrage leveren aan de maatschappij. Hoop binnenkort een bijdrage te leveren in de EC. Heb veel te geven. Ik hou van jullie allemaal, tot snel.🫶🦋
Gebruikersavatar
Bengeltje84
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2024 20:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Bengeltje84 »

En weer hetzelfde ik lees nml in dezelfde post, wellicht was ik bezig en ik heb geen onbekend stel gezien. De rest in de post is een aanname 😉
Poezenbeestje schreef: 16 apr 2024 22:45
Bengeltje84 schreef: 16 apr 2024 22:19 Iemand ergens op aanspreken en dan vervolgens hetzelfde doen....
Poezenbeestje schreef: 16 apr 2024 16:59 Lezen is blijkbaar erg moeilijk



Het is wel heel makkelijk om alleen de stukjes eruit te vissen die jou het beste uitkomen. En de rest van wat gezegd wordt compleet te negeren.
Er is een groot verschil tussen iets bewust niet lezen en alles wat erna komt negeren omdat het niet in zijn narratief past, en iemand duidelijk maken EN LATEN ZIEN dat er een correctie op de eerste post was gemaakt. Waar de OP in wordt aangesproken met advies erbij als het te druk was mochten ze toch aanwezig zijn geweest. Beide posts waar het om gaat door Rickjsw

Ik heb genoeg gezegd over dit topic... de eerstvolgende pakt maar een kleurplaat ofzo om zich mee bezig te houden
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Poezenbeestje »

Bengeltje84 schreef: 17 apr 2024 08:11 En weer hetzelfde ik lees nml in dezelfde post, wellicht was ik bezig en ik heb geen onbekend stel gezien. De rest in de post is een aanname 😉
Poezenbeestje schreef: 16 apr 2024 22:45
Bengeltje84 schreef: 16 apr 2024 22:19 Iemand ergens op aanspreken en dan vervolgens hetzelfde doen....

Er is een groot verschil tussen iets bewust niet lezen en alles wat erna komt negeren omdat het niet in zijn narratief past, en iemand duidelijk maken EN LATEN ZIEN dat er een correctie op de eerste post was gemaakt. Waar de OP in wordt aangesproken met advies erbij als het te druk was mochten ze toch aanwezig zijn geweest. Beide posts waar het om gaat door Rickjsw

Ik heb genoeg gezegd over dit topic... de eerstvolgende pakt maar een kleurplaat ofzo om zich mee bezig te houden
Ik had aangegeven dat de eerstvolgende maar een kleurplaat moest pakken. Bij deze lever ik de eerste zelf ....

Kansloos om een discussie te voeren over zoiets onbenulligs
dgcrbfc-9924f352-ce7f-4fec-9a62-6fd73223458b.png
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikersavatar
Bengeltje84
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2024 20:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Bengeltje84 »

Begin je met kleuren? Je zou niet meer reageren en toch..... dat jij er genoeg tijd aan hebt besteed, betekent niet dan een ander niet meer hoeft te reageren 😉 of ben je de forum-moderator?
Alice_bbw
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jul 2023 19:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Alice_bbw »

BikkelBoy schreef: 16 apr 2024 16:38 Daarbij zijn ze volgens mij jou geen verantwoording schuldig en dit soort posts zorgen nou niet dat nieuwe mensen zich welkom voelen lijkt me...
Vooral dit. Heel erg dit. Ontzettend mee eens!

Ik kijk uit naar de kleurplaat.
Master1308
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2023 23:57
Geslacht: Stel
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Master1308 »

Blijkbaar is alleen de ervaring van onze geweldenaar met aanhang en volk volgelingen het geen wat er toe doet. Dat andere bezoekers dit als onprettig ervaren doet er niet terzake. En word onder de spreekwoordelijke mat geveegd.


Wij gaan de volgende keer amersfoort waar wij meerdere maken veel genot en plezier hebben ervaren overslaan.


Ec Amersfoort ik zeg jammer maar helaas ons plezier is hier door bedorven
Gebruikersavatar
Gewoonjeroen
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 nov 2011 12:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: We are coming 11-4.

Bericht door Gewoonjeroen »

Ik begrijp de reactie wel. Er lijkt een soort hiërarchie in de ec Amersfoort te zijn, die mede bepaald dat veel nietsvermoedende en goed bedoelende nieuwe mensen toch worden 'weggejaagd'. Ik ben al paar keer in ec Amersfoort geweest, en dan was t ok, niemand die echt praat, maar als, maar ook dagen dat er een soort elite clubje is, waar de rest buiten valt. Das jammer.

Nitpicken over forumposts is overigens ook beetje onnodig, vond de kleurplaat wel mooi, maar kleuren op mijn mobiel is nog best lastig..
Ik kom graag in Amersfoort, en hoop elke keer op een wat opener, vriendelijker karakter, dat valt soms erg tegen..dus, tot vanmiddag :lol:
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
Gesloten
Gebruikers op dit forum: 37Justforfun, Bing [Bot] en 36 gasten