Genoten tijdens naaktdag 2 mei van nieuwe dame

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
pavus
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2021 08:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Genoten tijdens naaktdag 2 mei van nieuwe dame

Bericht door pavus »

Donderdag 2 mei spontaan een middagje naar EC Amersfoort gegaan omdat werk lekker rustig was. Het werd een heerlijke middag. Nadat er eerst al een stel leuk gespeeld had met de heren tussen de hetero en homo filmzaal werd het even wat rustiger.
Niet lang daarna kwam er een dame alleen binnen die pas voor de tweede keer in EC kwam. Ze moest nog even ontdekken welke locker bij haar sleuteltje hoorde, maar al snel daarna ging het zomerjurkje uit en stond ze volledig ontkleed te kijken waar ze naartoe zou gaan. Het werd de hetero cinema waar ze op de laatste rij plaats nam en al snel vroeg hoe het hier werkt. Dat werd al vlot door de aanwezige heren duidelijk gemaakt waarbij zij lekker onderuit aan het genieten was van de aanrakingen en aangeboden units.
Omdat de ruimte tussen de stoelen wat krap werd besloot ze om maar eens te kijken of het grote bed bij de lockers meer gelegenheid bood voor wat meer actie. Dat bleek zeker het geval te zijn en al snel lag ze te genieten van de aandacht die ze kreeg. Hoewel dit de eerste keer voor haar was dat ze actief in de EC was, kon ze goed aangeven wat ze wel en niet prettig vond en de heren gingen hier ook respectvol mee om.
Ik zat naast haar op het matras en probeerde haar ook op een andere manier gerust te stellen en hield ook in de gaten dat alles goed bleef verlopen. Ik merkte ook dat zij dat prettig vond.
Na een korte pauze en wat water ter verkoeling was ze wel benieuwd naar de andere ruimtes. Het spel verplaatste naar de darkroom waar de sling ook wel interessant leek. Dus die werd ook uitgeprobeerd hetgeen wel een succes was. Ze werd meerdere keren door de heren stevig gepakt, waarna ook ik haar nog lekker in de sling mocht verwennen. Hierna was het wel even genoeg en werd het tijd om af te ronden. Voor een eerste keer actief was ze zeer tevreden. Ze vroeg of ik samen met haar wilde douchen en dat aanbod sloeg ik natuurlijk niet af. Het werd nog even lekker afdouchen en knuffelen.
Bij het aankleden bleek dat iemand per ongeluk haar locker in gebruik had genomen, maar al snel werd de bewuste persoon gevonden en kon ze alsnog netjes gekleed weer naar buiten. Ik liep samen met haar nog even de stad in om van het zonnetje en een drankje te genieten. Het was een heerlijke middag die voor herhaling vatbaar is.

Wie weet tot snel.....
Getrouwd en stout, knuffelaar.
Gerrit Willem
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Genoten tijdens naaktdag 2 mei van nieuwe dame

Bericht door Gerrit Willem »

Leuk verslag!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast