Vandaag naar de NAAKTDAG geweest
Wat echt storend was dat er 2 personen liepen die met handdoek om de middel heen rond liepen.
Echt storend, ik begrijp dat het personeel dat af en toe een rondje maakt dat niet ziet want zijn geen kinder oppas.
Ik heb er toch wat van gezegt , want meneer probeerde z'n pik een beetje tussen door de handdoek aan te bieden om te pijpen.
Hij wist het niet zei hij, nou bij de kassa wordt altijd gezegd "u weet toch dat het NAAKTDAG is vandaag"?
De dames mogen wel lingerie aan hebben, het is altijd leuk om een cadeautje (zien)uitpakken
NAAKTDAG
- Afrosensual
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: NAAKTDAG
Heb jij je verder nog wel vermaakt? Ik was er ook en zag dezelfde persoon die je omschreef, dus ging ervan uit dat hij nieuw was en las er verder niet te veel achter.
Heb jij van de 3 stellen kunnen genieten?
Heb jij van de 3 stellen kunnen genieten?
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hé Fuzzie wijsneus, weet je wat pas echt storend was, dit zo uitgebreid benoemen te midden van de hele groep.
Dit had ook even apart gekund als het je zo had gestoord.
Ik was mij van geen kwaad bewust namelijk!!! En wat jij beweerd met ik probeerde het tussen de handdoek door te doen is echt complete onzin.
Oordelen is makkelijk hè zonder te weten hoe het echt zit.
Ik doe bij het rondlopen altijd de handdoek om inderdaad, dit komt voort uit een soort onzekerheid.
Dit had ook even apart gekund als het je zo had gestoord.
Ik was mij van geen kwaad bewust namelijk!!! En wat jij beweerd met ik probeerde het tussen de handdoek door te doen is echt complete onzin.
Oordelen is makkelijk hè zonder te weten hoe het echt zit.
Ik doe bij het rondlopen altijd de handdoek om inderdaad, dit komt voort uit een soort onzekerheid.
- Afrosensual
- Geaardheid: bi
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Gewoon negeren en je eigen ding doen. Ik weet niet of jij de jonge man was die ik aansprak in de Gay zaal. Ik denk niet dat ik je type was/ben en dis ging ik verder met gang .Je bent een kanjer en hoop een keer van/met je te mogen genieten
.

-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Afrosensual schreef: ↑01 jul 2024 10:35 Gewoon negeren en je eigen ding doen. Ik weet niet of jij de jonge man was die ik aansprak in de Gay zaal. Ik denk niet dat ik je type was/ben en dis ging ik verder met gang .Je bent een kanjer en hoop een keer van/met je te mogen genieten.
Nee dat was ik niet
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Wat een drukte om niks zeg. Wat kan het jou nu boeien @Fuzzie dat iemand een handdoek omgeslagen heeft. En @Tvstar, gewoon van je af laten glijden, er zijn altijd mensen die te pas en te onpas menen onbetaald politie-agent te moeten zijn.
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Goedemiddag,
Vanuit de EC geven we alijd duidelijk aan dat het naaktdag is.
Dit betekent inderdaad dat dames in een pikant lingeriesetje mogen beginnen maar dat, op schoenen en bril enzo na, het wel echt naaktdag is voor mannen.
Als wij iemand zien met een handdoek om zijn middel zullen we die persoon aanspreken. mocht je je storen aan iemand in een handdoek kom dat dan ook gerust melden bij ons aan de balie, dan zullen wij die persoon aanspreken.
Als je je niet vertrouwd voelt met je naaktheid dan zijn er heel veel reguliere dagen om te bezoeken waarbij naaktheid optioneel is en je gewoon met een handdoek mag rondlopen.
Als je je wel aan iemand in een handdoek stoort maar niet naar de balie komt om het ons op te laten lossen, iemand vervolgens midden in de groep aanspreekt en er vervolgens een topic over maakt is dat niet sfeerbevorderend.
Als iemand zich niet aan laat spreken door ons op de handdoekregel dan word deze persoon na een waarschuwing uit de cinema gezet.
Met vriendelijek groet,
Team Erotica.
Vanuit de EC geven we alijd duidelijk aan dat het naaktdag is.
Dit betekent inderdaad dat dames in een pikant lingeriesetje mogen beginnen maar dat, op schoenen en bril enzo na, het wel echt naaktdag is voor mannen.
Als wij iemand zien met een handdoek om zijn middel zullen we die persoon aanspreken. mocht je je storen aan iemand in een handdoek kom dat dan ook gerust melden bij ons aan de balie, dan zullen wij die persoon aanspreken.
Als je je niet vertrouwd voelt met je naaktheid dan zijn er heel veel reguliere dagen om te bezoeken waarbij naaktheid optioneel is en je gewoon met een handdoek mag rondlopen.
Als je je wel aan iemand in een handdoek stoort maar niet naar de balie komt om het ons op te laten lossen, iemand vervolgens midden in de groep aanspreekt en er vervolgens een topic over maakt is dat niet sfeerbevorderend.
Als iemand zich niet aan laat spreken door ons op de handdoekregel dan word deze persoon na een waarschuwing uit de cinema gezet.
Met vriendelijek groet,
Team Erotica.
- Mr.joey
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Ik ben de laatste x ook "gewaarschuwd" omdat ik de handdoek omgebonden had! Wist niet dat het niet mocht en bond hem vaak zonder na te denken om! Absoluut geen kwade bedoeling dus wie weet was het perongeluk...zou me er niet te druk om maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten