Eerste ervaring naaktdag 28-11

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
GeorgeB
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Eerste ervaring naaktdag 28-11

Bericht door GeorgeB »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en had het nodige op dit forum gelezen over de naaktdagen. De eerlijkheid gebiedt, dat ik rode oren kreeg na het lezen van de verschillende berichten rond het naakt vertoon in de cinema in Amersfoort.

Tegelijkertijd ben ik ook een door lust en nieuwsgierigheid gedreven man, dat ik dacht: ik ga naar Amersfoort. Zeker nadat ik de ervaringen van de heren met LotteMooi gelezen had. Dus ik zette mij over mijn angst heen en ging op veldonderzoek naar EC.

Nu ben ik als psycholoog het nodige gewend rond de innerlijke gemoedstoestand van onze menselijke natuur en wat ik tijdens de naaktdag beleefde, overtrof mijn stoutste dromen.

LotteMooi kwam met haar partner in de heterocinema zitten. Ik zat vooraan, enigszins verlegen, aan de andere kant van het gangpad op de eerste rij. LotteMooi is een prachtige vrouw om te zien en heeft een lieve, aangename stem. Het viel mij op, dat de mannen massaal de heterocinema binnendrongen , ondertussen hun lid masturberend. Ik was in afwachting wat er zou gaan gebeuren. Plotseling gaf Lotte een teken, had glijmiddel in de hand en begon de heren met haar handen te masseren. Binnen de kortste keren, kwamen de ontladingen en waren haar prachtige borsten bedekt met zaad. Ik geloofde mijn ogen niet en vond dit zeer opwindend om te mogen zien.

Inmiddels verkeerde ik in een opgewonden toestand en tegelijkertijd was ik te verlegen om mijn lid aan Lotte aan te bieden. Ik denk, dat ik de enige persoon was, die door mijn verlegenheid niet tot een orgasme kwam. Ik moed de volgende keer, toch meer moed aan de dag leggen. LotteMooi en haar partner zijn absoluut zeer vriendelijke mensen, die bij mij zeker in achting gestegen.

Nadat Lotte en partner vertrokken waren, was ik benieuwd of er nog meer zou gebeuren. Opeens hoorde ik een stem van een dame en ik dacht: zou ernog een keer leven in de brouwerij komen? Er kwam een uiterst vriendelijk paar in de heterocinema zitten. Diit waren P & B (Boo/Beau). Zij is een prachtige vrouw met prachtige lange haren en een mooi gezicht. Ze kwamen onaangekondigd naar EC. Er hing een spanning in de zaal. De mannen, ook ik, keken naar een film, waarin een jongedame de edele technieken van de fellatio niet beheerste. Uiteindelijk gebeurde er wat. De mannen boden hun lid aan. Ook hier was ik te zenuwachtig en kon mijn ogen niet geloven. Later in de ruimte bij de kluisjes ging het verder. Nu bood ik voorzichtig aan B mijn lid aan en ze nam hem in haar mond. Ik genoot hier echt van. Toen ze naar mijn buurman ging, zat ze met haar hand aan mijn lid. Echt zeer opwindend, wanneer zo‘n prachtige vrouw de mannen verwent. Het feest ging verder in de cinema, waar de heren over haar prachtige borsten ejaculeerden. Opnieuw was ik volledig door lust gedreven, maar ik durfde niet tot een hoogtepunt te komen. Als psycholoog ben ik eerder de observator en ik moet er nog echt aan wennen om een actieve participant te worden. Na afloop hebben we nog gezellig met P & B gesproken en het is te hopen, dat B nog eens haar verdere seksuele fantasie in EC komt uitleven.

Beste P & B: als jullie dit lezen, zouden jullie graag de volgende keer jullie komst aankondigen? Ik zou graag B haar beloning voor haar inzet willen geven.

Met veel indrukken in mijn achterhoofd ging ik weer huiswaarts richting Rotterdam.

Groeten,

GeorgeB,
Ook wel bekend als de Psycholoog
"Wij zijn vaak geneigd om anderen te beoordelen door onze eigen ervaringen, maar dat is niet altijd de waarheid."
BimanArnhem
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste ervaring naaktdag 28-11

Bericht door BimanArnhem »

Hopelijk bevatten je professionele verslagen minder stijl- en spelfouten, psycholoog .... Toch leuk dat je hebt genoten/
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten