Blijven of toch maar gaan?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
koen540
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Blijven of toch maar gaan?

Bericht door koen540 »

Ik was vanmiddag helaas wat laat in de bios. Er bleek een verjaardagsfeestje op zijn eind te lopen. Daarna gezellig een tijdje zitten kletsen. De een na de ander ging rond 17.00 uur weg. Je twijfelt toch … maar rond 18.00 uur kwam er weer beweging in. Kerels, kerels en toen ineens was daar een hele mooie slanke blonde dame.. ze ging zich omkleden en dat alleen was al een feest om naar te kijken! Daarna naar de bios en een aantal heren ontfermde zich over haar. Even later kwam er nog een jonge gast binnen met duidelijk goed gereedschap. Ze begon mij lang en diep te pijpen… heerlijk was het. Dus ik vroeg of ze ook geneukt wilde worden.. nou dat wilde ze wel.. de jongen stond ook klaar met condoom dus ik gaf haar aan om hem eerst even te pleasen.. hij liet het zich geen 2x zeggen en begon haar meteen te neuken. Ze hing voorover over het bed voor het scherm.. wij wisselde elkaar af.. daarna stelde ik voor of ze ook 2 pikken tegelijk zou willen. Ja hoor dat zag ze wel zitten. Ik ging liggen en ze zat bovenop mijn pik. De jongen drukte zijn pik tegen haar ass en drong ook binnen. Dit hielden we gelukkig lekker lang vol. Uiteindelijk kwam hij overduidelijk klaar.. ze moest eigenlijk weg maar vroeg of ik ook nog klaar wilde komen. Nou wat denk je? Ik vroeg haar op haar rug te gaan liggen. Eerst wilde ze de jongen nog even bekijken.. daarna flink door neuken want we moesten echt 19.00 uur weg… dankjewel mooie dame
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten