bezoek van alleenstaand sletje?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
publiclover
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 nov 2008 17:24
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door publiclover »

heb je nog niet in de cinema gezien. Begin me een beetje zorgen te maken of je niet te lang droog staat. Als je bijtijds laat weten wanneer je komt, zorg ik dat mijn ballen extra zwaar zijn. We zorgen dat je het zwaar krijgt en uitgeput maar voldaan de bios verlaat
richard
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door richard »

Waarschijnlijk zal zij wel een vervelende hij zijn. Anders was ze al een keer geweest. Maar wat mij betreft is zij altijd welkom.
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Hahaha, zij is echt een zij hoor, met alles er op en er aan ( sinds mijn geb oorte al ). Maar ik begrijp je reactie wel.

Als het aan mij lag was ik al een aantal keren geweest, maar helaas. Het word me niet gegund door omstandigheden als een sterfgeval, werk, nog een crematie op zaterdag, veel werken tot 22.30 uur door de week enz.

Maar mocht je twijfels hebben of willen weten hoe ik er ongeveer uitzie. Dan kan je me vinden op www.thuis.nl onder de naam Joan keuzenummer 1878.

En publiclover, maak je geen zorgen, ik sta niet droog. Mijn openingstijden zijn niet zoals hier bij de cinema. Dus kan ook op zaterdagavond of zondag overdag mijn genot vervullen in mijn prive omgeving hahaha.

Gr. FemSubSletje
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
GeileMan
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 aug 2008 15:58
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door GeileMan »

Nou Joan, je foto ziet er in ieder geval HEEEEEEl veel belovend uit. Hoop je een keer te treffen want je lijkt me zeer geil!
Gebruikersavatar
publiclover
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 nov 2008 17:24
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door publiclover »

ik ben niet zo goed gelovig. Voor mij telt: 'zien is geloven" :D
hete_biboy_tim
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2008 09:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door hete_biboy_tim »

Hallo Joan,

Ik kan niet anders zeggen dat je foto op thuis.nl mij direct doet steigeren! Gelukkig valt er gegoeg te steigeren (;)) maar wellicht ontdek je dat zelf een keer...

Het zou toch fantastisch zijn om zo een geweldige vrouw tegen te komen in de bios én daar heerlijk mee te spelen! In de hoop je zeker een keer treffen wil ik je wel vragen (en ik vast niet alleen) om je bezoek wel aan te kondigen! Ik denk dat jij en menig ander dan meer dan volledig aan zijn\haar trekken, pijpen, neuken komt... :D Ik hoop dat er dan andere stellen of vrouwen alleen (al zijn de schaars in deze wereld) dan ook de stap nemen en er een heus feest kan ontstaan...

Liefs en kusjes op hete plekken van een zeer opgewonden Bi-man!
Altijd zin in een geile mail. Op zoek naar: vrouwen, stellen en mooie mannen :D
Gebruikersavatar
roy1969
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:24
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door roy1969 »

klinkt gezellig allemaal
Genieten doe je samen, interesse? mail me dan
Gebruikersavatar
roy1969
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:24
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door roy1969 »

klinkt goed wanneer moet ik van de partij zijn?
Genieten doe je samen, interesse? mail me dan
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Pfffffffffffffff Rob, wel de klok maar niet de klepel gezien????

Eerst ff alle berichten lezen voor je reageert.

IK VRAAG HIER TOCH GEEN GELD? iK DEEL HIER TOCH GEEN O900- NR UIT?

Nee, ik heb die link alleen maar gegeven voor de mensen die een idee wilden krijgen van hoe ik er uit zie.

Dus ga ff ergens anders onrust lopen zaaien ja. Of baal je gewoon omdat ik nog nooit op 1 van Jou party"s geweest ben???? Zie je hoe makkelijk het is om te bashen en te oordelen? Niet doen dus als je niet weet waar het over gaat en er ook nog geen ervaring mee hebt met persoon in kwestie.

Is zo jammer om een site, lokatie, topic of persoon zo negatief neer te zetten. Geeft een verkeerd beeld naar de mensen die graag willen komen of een indruk op willen doen van deze mooie gelegenheid.

Gr FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
knuffelstel2820
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 dec 2008 18:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Een dorpje in Friesland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door knuffelstel2820 »

Hey Fem,

Nou dat is een zeer leuke foto hoor. Ik hoop je een keertje te treffen daar.... Lijkt me leuk... Kan mijn subje zien hoe het moet ;) ;)
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten