Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Sanquin
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:47
Geaardheid: bi
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door Sanquin »

Ik ben tot nu toe 1 keer geweest. Maar het was er veel te rustig om het leuk te hebben. Nu is het ongeveer een uur rijden voor me dus dat doe je niet zo even om te gaan kijken. Ook heb ik niet veel zin in de hogere prijzen en profs die een keer in de zo veel tijd komen. Ik wil gewoon met andere normale mensen bezig.

Ik zit dus nog steeds naar een goeie datum te zoeken waar ik wat zekerheid heb dat er ook anderen zullen zijn, zodat ik een "echte" eerste keer kan beleven. En dan bedoel ik niet alleen 35+ maar ook jonger. (ben zelf 22 nu.)
Transsexueel, en sinds kort aan de hormonen.
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door FemSubSletje »

Beste Sanquin,

Ik bedoel dit niet lullig, maar je vraagt wel erg veel nu. Ik moet ook een uur rijden om er te komen. En ben er toch al een aantal keren lekker verwend. Of ik mijn bezoekjes nu wel of niet aankondig. Of er nu 8 of 28 mannen zijn.

Leuk maken doe je zelf, daarvoor moet je het niet van anderen af laten hangen. Jij weet wat je wil, zorg daar dan voor. Wees duidelijk. We weten dat je nog man bent. Maar wat wil je, mannen of vrouwen. Wil je ze alleen van jou leeftijd of een mix. Regel het. Nodig mensen uit. Kom als er wat te doen is door de amateurs. Reageer op berichten van anderen. Maar loop niet elke keer te zeuren dat je 1e keer niet leuk was en dat je nu je droom wens wil vervullen, zonder er zelf wat voor te doen. Wij zijn niet helderziend. Niet iedereen leest het forum. Niet iedereen is er elke dag. Maar er is elke dag wel wat te doen. En elke dag zijn er mensen tussen de 18 en 65 jaar. Jij kiest wie wel en wie niet. Spanning en aktie ben je zelf verantwoordelijk voor, en niemand anders. En een goeie datum zoeken, nee een datum prikken. aankondigen en komen. En nodig mensen zelf uit. Er staan genoeg mensen hier met ervaringen op het forum. Dus genoeg info om een idee van de soort persoon te krijgen. Trekken ze je aan, stuur een pb en vraag of ze willen komen.

Maar hoe dan ook, verwacht in elk geval nooit dat het een compleet tienerfeestje word ( ff plat gezegt ) er zullen altijd ouderen en jongeren zijn. Bij mijn feestje heb ik ze het ook liefst allemaal adonis van 30 en gespierd en goddelijk knap en tering rijk die me allemaal vrijwillig al hun geld en bezittingen geven. Maar keep on dreaming. Juist de combi en mix van alle soorten mensen maakt het leuk. En zelf aktie ondernemen zorgt voor spanning als je er bent, of het van te voren regelen zorgt voor geile voorpret. Zeur niet, maar neem aktie!!!

Gr. FSS en veel plezier.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Gebruikersavatar
P.S
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jan 2009 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door P.S »

FemSubSletje schreef:Beste Sanquin,
Bij mijn feestje heb ik ze het ook liefst allemaal adonis van 30 en gespierd en goddelijk knap en tering rijk

Gr. FSS en veel plezier.
Je riep mij?

;)
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door FemSubSletje »

Ja P.S. vorige week al. Maar heb je niet gezien zaterdag :lol:

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Gebruikersavatar
P.S
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jan 2009 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door P.S »

FemSubSletje schreef:Ja P.S. vorige week al. Maar heb je niet gezien zaterdag :lol:

Gr. FSS
Tja, deze bloedmooie gozer was op vakantie naar verre oorden...

Ik meende jouw lokroep wel te horen.
Gebruikersavatar
Sanquin
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:47
Geaardheid: bi
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door Sanquin »

Femsub, ik heb nooit wat gezegd over eem droomwens of wat dan ook. En ook niet dat ik er niks voor wil doen. Maar wanneer je een uur reist en er dan achter komt dat er niemand anders is...dat is niet mij ding om zo even te doen. En geslacht of uiterlijk maakt me niet veel uit. Alleen leeftijd. Ik ben niet zo'n type die het gaat doen met iemand die m'n vader/moeder zou kunnen zijn...is dat te veel gevraagd? >_>

Ik wil gewoon weten op welke dag/tijd ik de meeste kans heb dat er anderen zijn, en niet alleen 35+ (Niet ALLEEN 35+, nooit gezegd dat het alleen jonge sexy droom mannen/vrouwen moesten zijn...)

P.S:
Leuk dat je wil reageren, maar doe dat dan niet zo bot en uit te hoogte...je zit van alles aan te nemen over me waar niks van klopt.
Transsexueel, en sinds kort aan de hormonen.
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door FemSubSletje »

Beste Sanquin,

als het in jou ogen bot en uit de hoogte over is gekomen, dan spijt me dat.

Het punt wat ik je vooral duidelijk probeer te maken is; perfect krijg je het nooit. Garanties ook niet.
En de reistijd, heeft niemand een boodschap aan. Soms moet je er wat voor over hebben om iets leuks, lekkers, spannends of op zijn minst een nieuwe ervaring mee te maken. Er zijn er meerderen die jouw reistijd hebben of nog langer. Risico van het vak :lol: En bij een dagje uit, moet dat kunnen.

Ik wil gewoon weten op welke dag/tijd ik de meeste kans heb dat er anderen zijn, en niet alleen 35+ Dat is een leuke vraag. Maar als je een beetje het forum hebt bekeken dan weet je ondertussen dat daar geen antwoord op is. Zoals eerder gezegd; je moet zelf wat regelen, om de meeste garantie te hebben van wat jij wil.
Er zijn altijd wel meerdere mannen, en geregeld ook een vrouw of stel. Lift daarop mee, of nodig mensen uit. In de profielen hier kan je veel info vinden over de mensen. Op het forum uit de verhalen haal je veel over waar ze voor in zijn. Doe daar wat mee.
Maar meerdere keren dezelfde vraag stellen / oproep doen heeft geen nut. Zoals je gemerkt hebt. Je krijgt niet de responce die je wil. Omdat er geen antwoord is.
Maak op een goede aktieve manier gebruik van de middelen die je hier geboden worden. Daar kom je heel ver mee. En weet ik zeker dat je de middag / avond krijgt zoals jij hem graag hebben wil.

Succes ermee.
Gr. FSS

Ps; zijn geen aannames die ik doe. Ik reager nu eenmaal redelijk direkt en duidelijk. En ik reageer op hoe ik e.e.a. opvat en waarschijnlijk meerderen met mij. Anders had je wel reacties gehad zoals jij ze graag zou willen; meerdere mensen in jou zoekprofiel die zich aanbieden om jouw feestje compleet te maken. Doe er je voordeel mee. Zie het als opbouwende kritiek en informatie.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Gebruikersavatar
Sanquin
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:47
Geaardheid: bi
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door Sanquin »

Ik had het eerder andersom bedoelt...niet iemand anders mijn feeste kompleet maken maar komen wanneer er een andermans feestje is. En je zegt wel dat ik er wat voor over moet hebben, maar ik heb het er niet voor over om een uur te rijden voor wat misschien een avondje plezier kan worden. 2 uur reistijd is een "misschien" me niet waard. Dus ik denk dat het dan niks voor mij word.

En je zegt dat ik "elke keer" hetzelfde berichtje plaats. Dit is net de 2de keer. Eerste keer kreeg ik wel goeie reactie maar dat pakte niet goed uit uiteindelijk. But message received. Blijkbaar is dit forum niet waarvoor ik dacht dat het bedoelt was...
Transsexueel, en sinds kort aan de hormonen.
Gebruikersavatar
Sanquin
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:47
Geaardheid: bi
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door Sanquin »

adjep schreef:Ga maar een dagje naar de EFTELING daar heb je meer aan!!!!!!!!!!
Ah, we gaan gewoon gemeen doen? Ok, ik doe mee:

Ga zelf maar zou ik zeggen. Je tiept als een 10 jaar oud kind.
Transsexueel, en sinds kort aan de hormonen.
Falcon
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mar 2009 16:40
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door Falcon »

ik ben zelf ook al meerdere keren in de cinema geweest en een heel aantal keren viel het mij best wel tegen, wel vermaakt dat wel, maar niet dat ik er slapeloze nachten van zal krijgen... Soms moet je gewoon geduld hebben, op het juiste moment reageren of kijken en dan zo snel mogelijk naar de cinema snellen om het mee te maken. En zo kan het ook zijn dat het allemaal tegenvalt en je redelijk teleurgesteld weer buiten staat... niets aan te doen, wil je die avond precies gedaan krijgen wat je zelf graag wilt, kun je beter een prostituee (ik houd het netjes) opzoeken, dan weet je zeker opgelucht en voldaan (en heel wat tientjes armer) weer buiten te staat.

Uiteraard wil ik wel heel graag melden zelf 20 jaar te zijn, en dus wellicht bij jou in de smaak te vallen, en me best wel geneigd te voel met jou een avondje/middagje te spelen... en misschien wel met meerdere erbij...

wat betreft Adjep.... zet aub een forum/site ban op de poster want in alle 14 berichten die hij inmiddels gepost heeft zit geen enkele tussen die ook maar enigzins iets bijdraagt aan een onderwerp... de meeste berichten staan in het teken van 'hoe negatief, afzeikerig en vervelendst' kan ik iets over iemand anders zeggen.... het zal me dan ook geen niets verwonderen als je zelf nog nooit de cinema van binnen (of van buiten) gezien hebt, maar alleen voldoening haalt uit het afzeiken van mensen die hier wel graag naar toe gaan
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: MasseurGLD en 11 gasten