Donderdag 1 oktober weer de cinema bezocht. We kwamen rond 19.00 uur binnen. Het was lekker rustig en in de filmzaal zaten enkele mannen en een ander stelletje. Wij hebben ook lekker filmpje gekeken met af en toe even loeren naar dat andere stel, welke samen lekker bezig waren. Nog even bij de gloryholes gekeken om daarna terug te gaan naar de filmzaal. Hier voorin de zaal tegen de muur gaan staan waarbij R gepijpt werd door M en ze vervolgens zo opgewonden raakte dat ze zichzelf heerlijk heeft gegrepen en lekker spuitend klaarkwam.
Tijd voor een pauze met een peuk en bakkie koffie van onze Jan.
Jan, de dweil kwam weer goed van pas hahaha.
Het andere stel vertok inmiddels (helaas....., als jullie dit lezen misschien even een persoonlijk berichtje naar ons??)
Vervolgens heerlijk op het grote matras gespeeld met elkaar onder toeziend ook van de aanwezigen. Nog vluchtig een derde stel gezien, die alleen even in en uitgelopen waren.
Tijdens de finale is M stevig geneukt door drie heren waarna R het geheel heeft afgemaakt.
Kortom weer een heerlijke avond gehad in deze mooie cinema.
M en R
weer heerlijke avond gehad
weer heerlijke avond gehad
wij zijn genieters.....heerlijk om te kijken en om bekeken te worden.......
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: weer heerlijke avond gehad
Ik heb jullie lekker bezig gezien.
Het zag er allemaal erg goed uit.
Helaas was ik bij de grand finale al weg maar misschien dat ik een volgende keer tot het einde blijf.
M, je zag er erg mooi uit met je zwarte outfit. Toen jullie op het matras bezig waren had ik graag de plek van R over genomen. Hij boft maar met zo'n lekker vrouwtje.
Veel plezier samen en misschien tot een andere keer.
Het zag er allemaal erg goed uit.
Helaas was ik bij de grand finale al weg maar misschien dat ik een volgende keer tot het einde blijf.
M, je zag er erg mooi uit met je zwarte outfit. Toen jullie op het matras bezig waren had ik graag de plek van R over genomen. Hij boft maar met zo'n lekker vrouwtje.
Veel plezier samen en misschien tot een andere keer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast