Hallo andere geile...........
aanstaande vrijdag zijn wij, d en m voor 1e keer in Amersfoort en willen graag onze grenzen gaan verleggen, hopen dan ook dat er andere leuke geile stellen aanwezig zullen zijn.
mannen alleen is ook een mogelijkheid, meerdere mannen tegelijkertijd heel misschien ook maar is afhankelijk van verloop van de avond.......en wat er allemaal kan en mag ligt ook aan het moment...........
zijn al eerder in andere sexbios geweest maar daar was zeer weinig te beleven, hopen dan ook dat wij aanstaande vrijdag 16 okt meer succes zullen hebben............
ik ben hetero maar mijn vriendin heeft al langer de fantasie om eens geil te zoenen met een andere aantrekkelijke vrouw, wellicht wordt die fantasie werkelijkheid en wie weet wat voor meer lekkers daar uit voort komt...........
wij hebben beide een verzorgd uiterlijk en hygiëne stellen wij wel op prijs.
wij zullen tussen 19.00 uur en 19.30 uur aanwezig zijn tot sluitingstijd.
kortom, hopen aanstaande vrijdag 16 okt gewoon een hele spannende geile avond te beleven.......
Tot vrijdag, groet d en m.
Aanstaande vrijdag 16 okt wij voor 1e keer in Amersfoort....
Aanstaande vrijdag 16 okt wij voor 1e keer in Amersfoort....
Laatst gewijzigd door d en m op 12 okt 2009 17:16, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re: Aanstaande vrijdag 16 okt wij voor 1e keer in Amersfoort....
Hoi D en M
ik ga m'n best doen...en ben er vrij zeker van dat het gaat lukken.
Ik kijk er naar uit, en ik hoop ook dat er stellen zijn die jullie uitnodiging als een aanmoediging opvatten!
ik ga m'n best doen...en ben er vrij zeker van dat het gaat lukken.
Ik kijk er naar uit, en ik hoop ook dat er stellen zijn die jullie uitnodiging als een aanmoediging opvatten!
- sexy-boy1
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Aanstaande vrijdag 16 okt wij voor 1e keer in Amersfoort....
mmm nou ik heb dr wel zin in, ik zal dr zijn 

Gebruikers op dit forum: Rogier1990 en 21 gasten