Transs, TV & Shemale dag 19 Juni as
- boykinky63
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Transs, TV & Shemale dag 19 Juni as
Voor volgende week dinsdag 19 Juni ben ik op zoek naar een zeer vrouwelijke & goede verzorgde Transsexueel, TV of shemale voor een heerlijk actieve middag & avond. Ik houd van lak, leer & latex dress, high heels & stockings. Er mag daarna ook een afterparty met/bij vriendinnen zijn. Ik ben oprecht, goed verzorgd, geen snor baard, 18*4 & shaved, ben sportief, heb mijn prikjes gehad, sociaal, vrouwvriendelijk, heb een erg brede belangstelling, heb niveau & sex met humor, ben erg gemakkelijk in omgang en altijd in voor een goed gesprek. Elkaar heerlijk & uitgebreid op alle manieren verwennen. BDSM, Dildo, GS, evt fisten behoort tot de mogelijkheden. Veel is bespreekbaar. Ik ben geen faker & erg loyaal. ik kom mijn afspraken & toezeggingen altijd na. Reageer aub snel en weet hebben wij tweetjes volgende week wel een date. Ik wacht met spanning af.
Verzorgde,sportief,shaved,sociale,respectvolle man,niveau,++uithoudingsvermogen,(18*4)&op zoek naar 'n discreet Transs/Shemale contact.Ben gek op sex.houd van speeltjes&je mag je mij ook heerlijk fisten.Veel is bespreekbaar.tot ziens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten