verslag van middag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
bigballs
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

verslag van middag

Bericht door bigballs »

Vanmiddag in de EC, het koppel Bi Stel Dev was al lekker bezig. Later kwamen Stel74 binnen. De dame is een zeer prettige verschijning. Ze ging naar de hetero-zaal en voor op het matras werd er lekker gevreeën en ze werd gevingerd. Ik nam plaats in een stoel vooraan om het uitzicht te bewonderen (en de hoop dat ik vocht kon zien vliegen). Ik weet dat als ze klaarkomt het een natte boel kan worden en je soms echt een duikbril nodig hebt. Ze maakt er ook lekkere geluiden bij. Ze werd daarna geneukt in de gyno-stoel met een apparaat met een lampje op haar klit. Er stonden aardig wat naakte mannen omheen te kijken. Na verloop van tijd was ze in de matras-ruimte en zat ze naast me op de bank. Daar heb ik haar lekker gevingerd en de waterval begon te stromen,….heerlijk al dat vocht, ik voelde haar kut samentrekken en opzwellen en ze begon te spuiten….. Ze ging mij daarna verwennen met haar mond; ze nam mn geschoren ballen in haar mond, damn wat lekker! Daarna hebben we geneukt op het matras, ze heeft een heerlijk lichaam en een heerlijke natte kut. Ondertussen waren er een paar mensen naast ons op het matras bezig en was er een ander stel gearriveerd die eerst nog toekeek en later overging tot actie.....
191M + 19 cm.
sanderbeekmans
Geaardheid: bi
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: verslag van middag

Bericht door sanderbeekmans »

Bedankt voor jouw geile verslag. Heb weer wat gemist.
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: verslag van middag

Bericht door Benno2 »

Mijn verslag van deze middag staat hier: viewtopic.php?f=22&t=36258
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D