Pijpkonigin en dekhengst gaan maandag naar de ec en vinden het leuk als er een leuk stel aanwezig is om er een spannende avond van te maken zijn jullie een spannend stel stuur ons even een pb en wie weet zien we jullie maandagavond wij hopen op leuke reacties van een spannend leuk stel wie weet tot maandag
Groetjes pijpkonigin en dekhengst
Komst pijpkoningin en dekhengst
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Komst pijpkoningin en dekhengst
Hey hey!
Weinig reacties nog en wij plaatsen over het algemeen ook niet heel heel veel op het forum in het openbaar. Maar ik heb op dit moment de Rode Vlag buiten hangen dus ik zelf kan helaas niet. Het lijkt ons wel leuk om jullie te ontmoeten.
Vinden jullie het goed als de hij vanavond even langs komt en kennis komt maken? Wellicht, indien wederzijdse klik, wat mee rommelt en we een volgende keer afspreken? Ik heb leuke verhalen van jullie gelezen en het lijkt ons leuk om met jullie af te spreken.
Groetjes en een kuzzz
C
(het vrouwtje..
)
Weinig reacties nog en wij plaatsen over het algemeen ook niet heel heel veel op het forum in het openbaar. Maar ik heb op dit moment de Rode Vlag buiten hangen dus ik zelf kan helaas niet. Het lijkt ons wel leuk om jullie te ontmoeten.
Vinden jullie het goed als de hij vanavond even langs komt en kennis komt maken? Wellicht, indien wederzijdse klik, wat mee rommelt en we een volgende keer afspreken? Ik heb leuke verhalen van jullie gelezen en het lijkt ons leuk om met jullie af te spreken.
Groetjes en een kuzzz
C
(het vrouwtje..

-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hallo Pijpkoningin en dekhengst.
Toevallig aanstaande vrijdag ook nog in de buurt voor een leuke en geile middag.
ze heeft wel weer zin je en ik wil je wel weer een nieuwe ervaring mee geven
aan het kruis
, we hopen jullie snel weer eens te treffen in de EC.
Groetjes van wijsletje
Toevallig aanstaande vrijdag ook nog in de buurt voor een leuke en geile middag.
ze heeft wel weer zin je en ik wil je wel weer een nieuwe ervaring mee geven
aan het kruis

Groetjes van wijsletje
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
ik kom heel graag naar jullie kijken,
meedoen of niet maakt niet zoveel uit voor mij
wel zou het kunnen dat ik vanwege de mogelijke opwindende scenes,een keer klaarkom,
ik vind het opwindend als de vrouw het ziet terwijl jullie bezig zijn of zo
hoe staan jullie daar tegenover?
en gaat het door vanavond?
ik wil wel naakt,is dat akkoord?
meedoen of niet maakt niet zoveel uit voor mij
wel zou het kunnen dat ik vanwege de mogelijke opwindende scenes,een keer klaarkom,
ik vind het opwindend als de vrouw het ziet terwijl jullie bezig zijn of zo
hoe staan jullie daar tegenover?
en gaat het door vanavond?
ik wil wel naakt,is dat akkoord?
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
ja ik was er!
het was een mooie leuke en gezellige avond,niet te druk,en de dame werd prima verwend!!de mannen trouwens ook
leuk om dat alles gade te slaan,ook zeer attent om op het laatst de aanwezige mannen de kans te geven hun ei kwijt te raken,opgewonden als men na het zien van al dit moois,was...
een late reactie van mij maar ben net pas thuis
ook dekhengst: nog even met je gepraat,en we weten nu wie we zijn!!
grappig,we hebben elkaar al een aantal malen ontmoet zonder te weten wie wie nu eigenlijk is
graag tot een volgende keer!!
het was een mooie leuke en gezellige avond,niet te druk,en de dame werd prima verwend!!de mannen trouwens ook
leuk om dat alles gade te slaan,ook zeer attent om op het laatst de aanwezige mannen de kans te geven hun ei kwijt te raken,opgewonden als men na het zien van al dit moois,was...
een late reactie van mij maar ben net pas thuis
ook dekhengst: nog even met je gepraat,en we weten nu wie we zijn!!
grappig,we hebben elkaar al een aantal malen ontmoet zonder te weten wie wie nu eigenlijk is
graag tot een volgende keer!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten