Een geil uurtje in ec
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Een geil uurtje in ec
Man man ...wat een geil uurtje...we waren bloedgeil en een uur naar ec tussen m,n werk door normaal gaan we nooit op vrijdag maar ben elke dag z geil en m,n partner lust er wel pap van dus toch maar even geweest ...we waren er om 11 uur en gingen naar binnen er waren al wat mannen wijsletje zou ook komen om 12 uur ..dus het zou een drukke boel worden uit gekleed en zo geil als de pest ging ik op de bank zitten naast partner mmm z,n pik is zo geil mm lekker eerst pijpen diep in bekkie slijm op z,n eikel van dptje zo geil toen zei partner ik wil je kutje neuken. Ja ik wil je pik mmm in me geile rijpe kut kom hier met ie lul toen neukte hij me hard zo geil en hij liet me spuiten ik was kletsnat tot me rug toe en toen neukte hij me in me natte kutje pfff. Daarna kwam er een man die ik diep pijpte en hij zei pijpslet lekker he neuk maar diep in je geile slettebekkie en partner neukte maar door terwijl ik pijpte daarna zei hij steek je tong uit ik kom geil klaar en z,n zaad spoot op m,n tong en gezicht veel lekkere romige zaad mmm..daarna naar glorhole waar partner zei. Buk en pijp die pikken mmm zo geil en partner neukte me hard en liet me weer spuiten Jezus wat geil allemaal hij wreef m,n geile nat uit over m,n kut en ik kwam geil klaar pfff toen kwam wijsletje wij hadden nog een kwartier hee ik zocht je al zei ze ja sletje Maar eerst geneukt worden door m,n mannetje ik wil z,n lul voelen kloppen in me kutje als ie klaar kom en hij neukte me op de stoel Ik voelde hem klaar komen zo heerlijk geil gevoel. Toen zei partner we hebben nog 10 min ga haar likken en ik kuste haar ik hing boven haar op matras en zei lekker geil sletje hier ben ik en likte haar tepels en tieten ..ging met m,n geile tong naar beneden likte haar lijf en toen haar kutje die ik heerlijk diep met m,n tong neukte ..ze kwam klaar die geile slet ..toen ging ik boven haar gezicht met m,n kutje waar nog zaad in zat van partner ..ze zei kom je ook liggen nee zo mag je deze neuk slettekut likken ..ik voelde haar tong over m,n klitje gaan ...mmm zo geil m,n lijf ging tintelen en ik voelde dat ik klaar ging komen ..jaaaa ik kom en kreune ..de mannen om ons heen bestonden even niet meer het geil kwam me kutje uit wauw wat lekker ook met een ander sletje ik keek naar m,n partner ..komop we moeten weg het is tijd oke nou heren en sletje bedankt voor het geile uurtje ik voel m,n klitje weer opzwellen zo geil was het ..tot donderdag heren en misschien een sletje..en m,n partner natuurlijk met z,n grote geile pik thanks weer altijd geil met jou thanks lekkertje xxxx
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Een geil uurtje in ec
Wat een leker verhaal 

-
- Contacteer:
Lekker geil he
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Het was idd weer heerlijk! Je hebt me heerlijk diep gepijpt, je hebt echt je best gedaan, fantastisch! Ik heb je lekker geneukt in je slettekut en daarna je slettebekkie volgespoten met heet zaad...........het kwam uit het puntje van mijn tenen en moest daarna echt even bijkomen hahahahaha! Je bent een heerlijk bioscoophoertje! 

-
- Contacteer:
Lekkere geile man ik wist het wel dat jij het was ..ja was heerlijk mm
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
het was weer heerlijk!
dank je wel en ook dank voor je verslag.
tot een volgende keer.
hopelijk hebben we dan meer tijd
om met elkaar te spelen.
geile groetjes van het sletje van wijsletje
dank je wel en ook dank voor je verslag.
tot een volgende keer.
hopelijk hebben we dan meer tijd
om met elkaar te spelen.
geile groetjes van het sletje van wijsletje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten