3 mei

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
nylonslet
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 dec 2010 22:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: 3 mei

Bericht door nylonslet »

hoi ik ben er dinsdag middag rond 1400 uur gekleed in zwarte lakjurkje nylonskousen high heels heb er zin hoop dat er veel geile mannen komen


gr nylonslet

bert_4274@live.nl
Gebruikersavatar
suzytv
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:10
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: 3 mei

Bericht door suzytv »

Ja :D
chance22 schreef:Kom je ook suzy?

xx
aantwater
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 jul 2008 11:49
Geaardheid: hetero
Locatie: het Gooi
Contacteer:

Re: 3 mei

Bericht door aantwater »

Het was gisteren een supermiddag.
Ik heb genoten van en met de vier aanwezige travo's.
Wat mij betreft een middag die voor herhaling vatbaar is.
Mike32
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: 3 mei

Bericht door Mike32 »

Aantwater, ik sluit me daar compleet bij aan. Was weer een super middag en een hele gezellige avond.
Heb nu alweer zin in de volgende keer.

Groetjes Mike
hotspot
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 mei 2009 22:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: omg. amsterdam
Contacteer:

Re: 3 mei

Bericht door hotspot »

Het was maandagavond 2 mei ik ging douchen scheren lekker glad en kaal en spoelde me. Dit alles als voorbereiding op Dinsdag 3 mei de Travo dag bij EC. Ik trok geile lingerie aan zoals ze me hadden geadviseerd op het forum van EC en met namaaktieten 85d holdupkousen pumps met hak 9 cm, doorschijnend blouse en een super kort rokje pruik oorbellen maakte me zo goed mogelijk op lekker hoerig. Ik bekeek mijzelf eens even goed in de spiegel en dacht ja zo willen ze me vast morgen zien. Daarna kon ik de verleiding niet weerstaan om eens even lekker met mezelf te spelen en bij alle speeltjes die ik heb zijn te voorschijn gehaald en sommige intens gebruikt. uiteindelijk kwam er een heerlijk orgasme samen met m'm ronddraaiende dildo die ik strak tegen m'n prostaat duwde tewijl ik heerlijk fantaseerde over de dag van morgen. Die nacht heb ik heerlijk geslapen.
De volgende dag al vroeg op en na een heerlijke douche me voorbereid op de EC sletten middag. Toen alles tip top voorelkaar was trok jas aan en ging naar mijn auto, en reed richting het centrum van Hilversum , want aan de Larenseweg daar zit de EC sexbios waar het allemaal zou gaan gebeuren.
Parkeerde de auto en liep naar de bios wat een geil gevoel om zo nagekeken te worden alleen die gedachte maakte me al bloedgeil. Eenmaal beneden in de "kelder" moest ik even wennen aan de donkere zaal die minuscuul verlicht was. ik was op dat moment nog de enige TV met uitzondering van een man die naakt en alleen in rijlaarsen in het rond liep. Er waren een aantal mannen in de zaal twee waren al lekker met elkaar bezig te pijpen. Ik keek even rond en toen zag ik dat er tussen twee een stoel vrij was, nam plaats en keek even links en rechts, de linker had zijn lul uit zijn broek en zat te rukken.
de rechter had een stijve lul in zijn broek. Ik nam meteen het initiatief, nam de linker lul meteen in mijn pijpbek hm kreunde hij lekker de rechter begon mij te strelen van achter, ging met zijn hand in mijn string en begon meteen mijn ingevette kutje te strelen hij begreep meteen wat daarvan de bedoeling was en begon me meteen te vingeren. Ik liet een zachte kreun horen van genot. De linker deed ik zijn broek naar beneden, en zijn slip. Hij zakte een beetje naar onder en deed zijn benen wijd. De rechter wilde verder dus trok ik mijn string uit. Hij begon mijnballen te strelen en te masseren, ik kreeg er een stijve lul van. De linker vroeg mag ik je neuken ik zei ja hoor dus hij ging nog breder zitten, ik stond op en liet mijn mannenkutover die heerlijke lul zakken, tot hij er helemaal inzat hm. De rechter had zijn broek uitgedaan en slip, en kwam voor me staan en ik stopte die heerlijke lul in mijn pijpbek.
De ene man begon mij heerlijk te neuken terwijl ik de andere pijpte.
Omdat we geil werden begon het gekreun en de andere mannen kwamen om ons heen staan allemaal met hun broek naar beneden en slip en stonden zich allemaal aan hun stijve lul te rukken. Ik werd als maar geiler en geiler toen duwde de man die mij neukte een flesje poppers en duwde die onder mijn neus. Ik nam een paar snuiven iet het even inwerken, werd toen geil als boter, begon wild te wippen op die lul in mijn kut terwijl ik die andere pijpte. Nam nog een paar snuifjes, werd geiler en geiler, toen voelde ik de lul in mijn kut spannen, en toen met een brul spoot hij het condoom vol in mijn kut. Die ik had gepijpt ging weg en de een na de andere kerel die om ons heen hadden gestaan kwam voor mij en spoot zijn lul leeg. Maar de kerel waar ik op zat, ik voelde dat hij weer een stijve kreeg, terwijl hij nog in mijn kut zat. Hij begon wild te pompen, ging mee met zijn bewegingen, en voordat ik het wist kreeg spoot hij voor een tweede maal zijn lading in de regenjas ik voelde de tweede het warme vocht en de kloppende lul zo sterk tegen me prostaat drukken dat ik er bijna op was klaargekomen.
Toen ik opstond nadat zijn lul uit mijn kut was gegaan zei hij zachtjes god wat ben jij een heerlijke geile slet met een lekkere strakke kut. Ik voelde me zo lekker hoerig en een gore slet lekker. na een lekkere was beurt vanonderen moest ik even bijkomen van al dat gewerk. inmiddels waren er nog 3 zusjes binnengekomen. Suzy was een zusje wat ik al eerder had ontmoet in EC en die heeft ook zo'n lekker geil lijf en een hele stoere paal die de hele middag overeind staat. een fantatische lul

Met
hotspot
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 mei 2009 22:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: omg. amsterdam
Contacteer:

Re: 3 mei

Bericht door hotspot »

vervolg;

Met zo een heerlijke lul wilde ik eigenlijk de middag afsluiten al had ik haar haal een paar keer heerlijk gepijpt. het was inmiddels tegen vier of ik weet het eigenlijk niet eens meer toen ze nadat ze voor me had gezeten op haar knieen me trakteerde op een mooie regenjas, onmiddelijk begreep ik het daar waar ik naar had verlangt werd me nu aangeboden, maar wel op de bank voor de darkroom zodat iedereen kom meegenieten. ik zat voorover op de bank en voelde die heerlijke paal naar binnen dringen en opnieuw werd ik die middag intens geneukt en juist omdat het een lekkere lange lul was voelde ik alles wat ik wilde voelde, na enige tijd draaide ze me om en trok m'n benen omhoog zodat iedereen goed kon zien hoe ze me zou neuken opnieuw boorde ze haar zalige paal ik m'n neukgrotje en begon me opnieuw met lange halen te neuken te ik was inalle staten en wilde het wel uitschreeuwen zo die werd ik geneukt, gelijketijd werd ik ook afgetrokken en na enige tijd kon en wilde ik het niet meer inhouden en wilde het ultieme intens beleven. Dat kwam ook ik voelde m'n prostaat opzwellen te teken dat ik zou klaarkomen en jawel met een kloppende paal in me hand spoot het geil uit m'n koker over me kleren en voelde ik me letterlijk en figuurlijk helemaal uitgewoond maar super tevreden. Eenmaal weer thuis heb ik een heerlijke douche genomen en kon ik opnieuw de verleiding niet weerstaan om de dildo nog even ter hand te nemen samen met me pik om nog eenmaal opnieuw een hoogte punt te kunnen beleven.

Rest mij nog om alle mannen te bedanken die zich zo goed hebben gedragen afwachtend maar toch ieder opz'n buurt aktief.
En ja het verslag van die middag is een beetje laat maar dat heeft voor mij ook voordelen want tijdens het maken hiervan ben ik opnieuw sletterig geil geworden dat ik het allemaal opnieuw nu weer ga beleven dus voordat ik gillend klaar tot........ tot ziens allemaal en tot de volgende keer
Hotspot
Gebruikersavatar
suzytv
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:10
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: 3 mei

Bericht door suzytv »

:D xxxxx

hotspot schreef:Suzy was een zusje wat ik al eerder had ontmoet in EC en die heeft ook zo'n lekker geil lijf en een hele stoere paal die de hele middag overeind staat. een fantatische lul
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geet en 7 gasten