Onze eerste keer zaterdag 24 oktober

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
pascal75
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 aug 2020 23:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Onze eerste keer zaterdag 24 oktober

Bericht door pascal75 »

Vandaag hebben wij de stoute schoenen aangetrokken, en zijn voor het eerst naar de cinema geweest.
We hadden nog niet echt een idee wat ons te wachten stond, maar we hoopten een ander stel of vrouw aan te treffen
die voor ons het ijs een beetje zou kunnen breken.
Echter was mijn vriendin de enige dame in de ruimte, en dat was te merken.
We zijn in de bioscoopzaal gaan zitten, en direct kwamen alle aanwezige mannen die kant op.
Alle gaten (gloryholes) achter ons werden direct benut met diverse tikjes op de muur om onze aandacht te trekken.
Er kwam ook meteen een man naast ons staan die zich begon af te trekken.
Dit was niet waar wij op hoopte, maar we zijn gewoon blijven zitten.
Toen we even bij de XXX room gingen kijken kwam iedereen als loopse hondjes achter ons aan hahaha.
We konden er wel om lachen, en spraken met elkaar af dat als we de volgende keer weer gaan,
dat we dan eerst hier op het forum gaan vragen of er nog andere stellen komen.
Toen we weer beneden aankwamen, ging er net een leuk stel naar boven waar we wel nieuwsgierig naar waren, maar echter hadden we daar de tijd niet meer voor.
Dus volgende keer beter.

Ook willen we nog even de 2 dames achter de toonbank complimenteren.
Ondanks dat wij best zenuwachtig waren, werd dit door de manier van uitleg en openheid al heel snel minder.
Ook achteraf even vragen hoe het was, heeft er voor gezorgd dat wij zeker een keer terug komen.

Groetjes P en E
citrostel
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 jul 2016 07:54
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Onze eerste keer zaterdag 24 oktober

Bericht door citrostel »

erg herkenbaar als er een stel is dat alle mannen dan direct achter het stel aan gaan lopen :(
Gebruikersavatar
cockring
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 nov 2017 13:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Onze eerste keer zaterdag 24 oktober

Bericht door cockring »

Haha, wat jullie hebben meegemaakt als stel gisteren, herken ik wel. Heb ik ook wel vaker meegemaakt als er een stel binnenkomt en zich verplaatst, dat dan de meeste mannen als eendjes achter moedereend aanlopen , hopende dat ze mee mogen doen. Als je dit van een afstand bekijkt, heeft het iets komisch.. :lol:

Meestal luisteren de mannen wel als er wordt aangegeven dat een stel iets niet wil.
Ik hou me dan in ieder geval wel in en merk vanzelf wel hoever zo'n stel wilt gaan en of ze er mannen bij willen betrekken en zo ja, op welke manier.
Hopelijk hebben jullie een volgende keer een betere ervaring. :D
Groet,
Rudy
pascal75
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 aug 2020 23:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Onze eerste keer zaterdag 24 oktober

Bericht door pascal75 »

Ja het is inderdaad komisch, en niet alleen van een afstand. wij konden er ook wel om lachen.

Maar wellicht een tip voor de heren die zich zo gedragen,
Als je nu weer een keer een stel ziet dat niet meteen all the way gaat,
geef ze dan even een klein beetje ruimte zodat ze elkaar een beetje kunnen opwarmen.
Als (we) eenmaal goed geil zijn, is er veel meer te zien.

Het helpt echt niet als je 40cm naast de dame gaat staan en jezelf gaat lopen aftrekken als zijzelf nog niet eens met haar partner bezig is.
Hahaha
Sexreiziger
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 okt 2020 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Onze eerste keer zaterdag 24 oktober

Bericht door Sexreiziger »

Je hebt helemaal gelijk. Dit speelt ook vaak in parenclubs. Maar helaas zijn de meeste mannelijke bezoekers opdringerig. Dat maakt het voor de afwachtende, beleefde man nagenoeg onmogelijk om eens wat geils mee te maken. Zelfs al paar maal meegemaakt dat als je uiteindelijk netjes contact kan maken de dame of het stel klaar, moe, of wat dan ook is. kortom: een dilemma als je in een dergelijke setting toch wat wilt beleven. Aangezien voordringen, opdringerig zijn, pushen tegen mijn natuur is ben ik dan ook voornamelijk voyeur en geen deelnemer.
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Onze eerste keer zaterdag 24 oktober

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste P en E,

Nogmaals erg leuk dat jullie er voor gekozen hebben een bezoek te brengen aan onze cinema!

We zien en horen bij/van veel van onze bezoekers dat zij open communiceren naar de medebezoekers en zich vrij voelen aan te geven wat ze wel en niet prettig vinden én dat hier naar geluisterd wordt.

We vinden het erg belangrijk dat iedereen zich op zijn gemak voelt! Indien dit niet het geval is, geef het dan zeker aan. Ook wij horen het graag wanneer dit het geval is.
We vinden het fijn te vernemen dat de omgeving jullie aanstaat en jullie terug wensen te komen, wees welkom!

Het forum is een mooie plek om je komst (en bijvoorbeeld gewenst gedrag) kenbaar te maken en op die manier in contact te komen met andere bezoekers.

Hartelijk dank voor jullie complimenten! We doen het graag en schroom (ook tijdens jullie bezoek aan de cinema) zeker niet om ons vragen te stellen.

Tot de volgende keer!

Het EroticCinema Team
pascal75
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 aug 2020 23:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Onze eerste keer zaterdag 24 oktober

Bericht door pascal75 »

Ja we vinden het zeker de moeite waard om een keer terug te komen.

Daarom komen we binnenkort met nog een stel. Mochten er stellen zijn die dan ook graag zouden willen komen dan kunnen die dat kenbaar maken in een pm. Je krijgt dan een bericht terug met de datum.

Groetjes P en E.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten