haar feestje wat top

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
milfstel
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 okt 2020 23:35
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

haar feestje wat top

Bericht door milfstel »

Veel van onze fantasieën leven wij uit. Wij leven ons verlangen en onderweg komen we vanzelf wel een keer een grens tegen. Eigenlijk is er geen grens maar een spanningsveld als je je verlangen leeft. Zo leefde bij mijn lief de fantasie om zich eens volledig uit te leven als echt sletje. Haar “opleiding” heeft ze met glans doorbracht. De “examens” waren afgelegd en nu was het tijd voor het echte werk.

Het idee ontstond om naar de sexcinema te gaan. Over het algemeen komen daar vooral mannen dus dat zat wel goed. Om toch wat zekerheid in te bouwen plaatste wij een oproep op het forum van Erotic Cinema waar we onszelf aankondigde. Ook op SDC lieten wij hier en daar weten wat onze snode plannetjes waren.

We zitten in de auto richting Amersfoort en de spanning is voelbaar. Spanning voor het onbekende maar ook spanning hoeveel mannen er zouden zijn. Aangekomen maakten we een leuk praatje met de vrouw in de winkel waarna we ons richting de speelruimte begaven. Het was al goed druk. Er waren zeker al vijftien mannen binnen die vol verwachting zaten te wachten op wat komen ging. Iedereen was echt vriendelijk en mijn lief kleedde zich uit. De mannen maakten een praatje met ons om het ijs te breken en ik zag dat ze enorm opgewonden werden van haar heerlijke lichaam en het setje wat ze aan had. Eén van de mannen stelde voor om ons even een rondleiding te geven. Het was een grappig gezicht. Vijftien naakte mannen met mondkapje liepen achter ons aan. Elke beweging van ons werd gevolgd en even later namen we plaats in de cinema.

We kletsten wat met de mannen en ik zag dat mijn lief zoekende was. Zoekende naar de flow om zich over te geven aan al die gewillige mannen die maar één ding wilden. Tijdens het ‘zoeken’ vond mijn lief mijn pik (niet moeilijk want ik zat naast haar) en al gauw voelde ik haar warme mond mijn pik verwennen. Okey, dit was dus blijkbaar voor de mannen het signaal dat ze aan stond want binnen vijf seconden stonden alle mannen te dringen om haar aan te raken. Eén man dook gelijk mijn zijn mond tussen haar benen en dat ging haar iets te snel. Toen ze dit melde namen ook enkele andere mannen het voor haar op en wezen de man even op zijn plek. Veel hielp het niet want hij ging onverstoord door waardoor mijn lief hem met haar handen duidelijk maakte dat dit te snel was. Ze zei tegen hem; ‘hoe meer jij van mij wil, hoe minder jij krijgt”.

Ik zei tegen mijn lief dat ze dan maar op haar knietjes moest gaan zitten om de mannen eens lekker te verwennen. Dit had ze even nodig want gelijk zakte ze op haar knieën en begon gulzig met alle pikken te spelen. Tja, daar zit je dan. Je lief omringt door geile mannen en ik kijk toe. Het wond me op haar zo te zien genieten. Aangezien de ruimte wat klein was verplaatsten we ons naar de ruimte met de sling. Dit op advies van enkele mannen die zeiden dat daar meer ruimte was. Dus volgde de meute zich even later achter ons aan richting de andere ruimte. Ik heb de mannen niet geteld maar het moesten er zeker 20 zijn geweest.

Mijn lief lag in de sling en de eerste man ontfermde zich over haar kutje. De eerste pik ging naar binnen. Daarna volgde de tweede, de derde, de vierde en zo verder. Ook haar mondje bleef niet ongeroerd, want er stonden constant drie mannen bij haar gulzige mondje. En dan had ze nog twee handen over om ze lekker af te trekken. Even later werd ze heerlijk keihard geneukt door een donkere man en dat voelde goed voor haar. Met alle kracht spoot ze de man uit haar kutje met het nodige vocht wat er achteraan kwam. Zo, dat vonden de mannen wel heel erg geil en de ooohh’s en aaahh’s kwamen van alle kanten haar tegemoet. Zo, wat geil zeiden ze.

Na een korte pauze en wat leuke gesprekken begaven we ons naar het grote gangbang bed en uitnodigend ging ze op haar rug liggen met haar benen wijd. Gelijk stonden alle mannen weer aan en waren ready to go. Ook nu werd ze weer heerlijk geneukt door meerdere mannen. De eerste kwam al snel klaar en ander volgden. Het was super geil om te zien hoe mijn lief onder het mannenpap zat. Pikken waren er in overvloed en ze wist niet meer waar ze het zoeken moest.

Na een korte pauze was het tijd voor een bukkake. Ze zakte op haar knietjes en begon gulzig met de aanwezige pikken te spelen. De één na de ander kwam nu klaar. Wauw, wat was dit een feestje. HAAR FEESTJE.

Het feest was voorbij en ze stapte onder de douche en dat was wel heel leuk, want het is in de ruimte met een grote glazen wand. Iedereen kon haar dus zien. De mannen speelden met haar vanuit de gang bang ruimte door het glas heen en dat leverde leuke foto’s op. Dank ook aan de twee donkere mannen die dit spel heel leuk wisten te spelen. Het waren echt relaxte gasten. Eigenlijk iedereen wel, al ging 1 man wel even over een grens heen. Maar dat loste mijn lief echt heel goed op door hem goed op zijn plek te zetten. Wauw. Wat een powervrouw. Ik ben haar dominant, maar naar die mannen was zij de dominant. Volledig in haar kracht met liefde voor zichzelf. Wat een topwijf!!!!

Na het douchen kleedde ze zich aan. Er kwam nog een man binnen die wat verlaat was. Hij vroeg of het al afgelopen was. Ja, helaas zei ik waarop mijn lief zei, terwijl ze al aangekleed was. “zal ik je nog even pijpen dan?”…..

Met een weldadig gevoel gingen we moe maar voldaan naar huis. De innerlijke slet heeft zich volledig uit mogen leven wat maakte dat dit een mooie en intense ervaring was. Ik heb enorm genoten van haar geilheid, kracht en zelfbewustzijn. Mijn lief wilde dit en we hebben het gedaan. Een vervolg gaat er zeker nog eens komen, alleen weten wij nooit wanneer. Dat is het mooie van leven in het moment. Life is like a box of chocolate… you’ll never know what you gonna get.

later kunnen jullie foto's bekijken bij ons profiel. Daar staat de link naar ishotmyself.
Bijlagen
IMG_20201102_155756.jpg
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: haar feestje wat top

Bericht door bi44 »

Fantastische foto's op jullie site...bedankt! Supergeil
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: haar feestje wat top

Bericht door Benno »

Ik heb hier ook een verslag geschreven: viewtopic.php?f=22&t=64619
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: haar feestje wat top

Bericht door Pleasuretown »

Bedankt voor het schrijven van de mooie verslagen!. Kon mij vanmiddag heel moeilijk op mn werk concentreren na de oproepen van milfstel en leukstebuurman die met zn mooie dame in arnhem zou komen.

En met die mooie video's en foto's op jullie profiel kan ik er een nog beter beeld van maken hoe het er vanmiddag eraan toe is gegaan in amersfoort.
Ik hoop dat jullie snel weer eens plannen hebben langs te komen om jullie fantasieën werkelijkheid te maken.

Gelukkig stond er voor vanavond ook een oproepje voor arnhem er zou een geil stel komen en die waren er hoor zo wat een mooi lekker geil stelletje. Nog even heerlijk mee kunnen spelen in het laatste half uurtje! :)
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: haar feestje wat top

Bericht door JohnV »

Chris en Nikki, wat een ontzettend leuk en geil stel zijn jullie. Prachtig Chris hoe jij je partner zo ter beschikking stelt en Nikki, wat een mooie verschijning ben jij, alles klopt .!!! Ik kwam wat later binnen en jullie begonnen net aan de tweede sessie, op het grote bed in de algemene ruimte. Keihard liet je je neuken en tegelijk werd er gepijpt, soms met 3 pikken tegelijk. Ik hield me wat op de achtergrond, wilde nog niet klaarkomen maar genoot van het geile schouwspel.
Weer even korte pauze, het vochtgehalte weer op peil brengen en gezellig wat kletsen. Bleek dat het grote aantal mannen toch wet ietwat overweldigend was maar jullie genoten met volle teugen. Leuke discussie over wat nu lekkerder was, in je kutje of in je kontje geneukt worden.... :D :D . Het kontje zat er niet in deze keer, teveel mannen.... :D
Volgende sessie... Nikki snel op haar knieen en de gangbang werd gestart. 1 man ging iets te ver, tijdens keelneuken kwam hij klaar. Nikki was hier niet van gediend en liet dat merken ook. Even later pakte Nikki ook mijn pik en ging heerlijk aan de gang. Veel te snel naar mijn zin spoot ik haar onder, over schouder en gezicht....zo heerlijkkkk... Nikki likte m'n lul helemaal schoon, keek me zo lief aan terwijl ik haar bedankte. Inderdaad, wat een TOPWIJF Chris.
Bedankt dat jullie er waren en hopenlijk tot ziens....

X John
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten