KENNISMAKING MET ENJOY COUPLE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KENNISMAKING MET ENJOY COUPLE

Bericht door Benno »

Enjoy Couple komt naar EC. Ik "ken" ze al even via een kikgroep, maar heb ze nog niet ontmoet. Vandaag komt er onverwacht een gelegenheid. Mrs. Enjoy heeft in de ochtend een hotel date in de buurt van Amersfoort en Mr. Enjoy geeft aan 's middags de geile feestvreugde nog wel even te willen voortzetten in EC. Ik beloof een rondleiding.
Als ik om half 3 binnenkom zie ik eerst twee andere, voor mij onbekende koppels, waarvan 1 er net aan het aankleden is en vervolgens vertrekt. Het andere koppel dat op de bank zit is niet Enjoy Couple, weet ik, want ik heb wel eens een foto gezien. Misschien moeten ze nog komen...

Dan komt er een mooie dame uit het toilet met een heer erbij. Ik herken ze meteen van de foto. Mrs. Enjoy is een mooie lange dame met langs stijl blond haar en een bril. Ze heeft een heerlijk lijf dat verpakt is in een zwart pakje. Ik stel me voor en geef hen vervolgens de beloofde rondleiding. Ze zijn al eens in EC Arnhem geweest, maar hier nog niet. Ik laat ze de beide filmzalen zien en dan de ruimte ertussen. Mrs. Enjoy vindt de gloryholehokjes erg interessant. Er is er 1 vrij en daar gaat ze in staan. "Kijk en zo werkt het dus", zeg ik en demonstreer hoe de holes werken door er mijn pik doorheen te steken. Ze pakt hem meteen beet en begint eraan te trekken. Meerdere mannen bieden hun pik aan, omdat ze merken dat deze vrouw wel van pik houdt. "Andersom werkt het ook", zeg ik en ik steek mijn hand door de hole heen om haar te betasten. Ze duwt meteen haar kontje in de richting van mijn hand en ik kan vrij makkelijk haar kutje voelen. Mrs. Enjoy doet haar naam eer aan, want haar kutje voelt heerlijk nat aan. Ik verheug me erop daar straks wat meer mee te gaan doen.

De rondleiding vervolgt richting Darkroom, waar ik de sling laat zien in de hoop haar daar in te lokken. Eerst kijkt ze echter nog even bij de daar ook aanwezige gloryholes. Een man heeft zich in een van de hokjes verschanst en steekt zijn pik naar buiten. "Ik dacht dat ik in het hokje moest zitten, maar zo kan het ook", zegt ze en pakt de pik vast. Ik pak haar van achteren beet en laat mijn handen over haar lichaam gaan. Ze gaat op haar knieën om mij te pijpen en ook Mr. Enjoy wordt gepijpt, om en om en dan ook tegelijkertijd. En nog een aantal andere mannen die met hun pik paraat staan om verwend te worden door deze heerlijke dame. Als ik vraag of ze in de sling wil, zegt ze: Ja, dat wil ik wel".
We helpen haar in de sling en steken haar lange benen in de beugels. Ze ligt wijdbeens voor me en ik buig me voorover om haar kutje te proeven. Met twee vingers tegen haar g-spot lik ik haar clitje en ze begint te kronkelen in de sling. Zal ik hiermee doorgaan, of geef ik toe aan de zin om haar te neuken? Ik kies voor het laatste. Ik neuk haar lang en hard alsof mijn leven er vanaf hangt. Als ik tussendoor even heel kort pauzeer, dan steekt Mr. Enjoy twee vingers naar binnen en laat haar vakkundig squirten. Daarna ga ik met hernieuwde moed verder in haar kletsnatte kutje. Na dit een paar keer te hebben herhaald, geef ik mijn plaats af aan een andere man waarvan ik weet dat hij neuken kan. Inmiddels hebben een aantal mannen al over Mrs. Enjoy heen gespoten. Na de andere neuker, neem ik het stokje weer over. Ik kijk haar aan terwijl ik hard in haar stoot en we hebben een lekker ritme samen. Na een tijd gaan we richting het bed om daar verder te gaan.

Geen pauze ofzo, alleen een verplaatsing. Op het bed gaan we gewoon verder met neuken. Er wordt nog wat zaad over haar heen gespoten en dan kom ik ook tot een brullend hoogtepunt. Tot nu toe hebben we nog niet gezoend, maar ik kom zo heftig klaar dat ik me voorover over haar heen laat vallen en dan zoenen we toch even. Mmmm, dat wil ik wel vaker doen. En ik wil deze heerlijke dame ook best vaker neuken. Hopen dat Enjoy Couple de weg naar EC Amersfoort gauw weer weet te vinden.
Laatst gewijzigd door Benno op 15 dec 2020 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
dodo
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET CALVA COUPLE

Bericht door dodo »

ik was er ook, 2 heerlijke sympatieke mensen. zij voelde zich heerlijk vrij om zich te laten gaan! een mooi lichaam en later op het bed speelde ze nog wat met de andere dame. ook werd ze daar nog goed geneukt, ik kwam klaar in haar gezicht,hals, maar ze had wel haar tong uitgestoken maar ik durfde niet zo goed want ze had in de sling al aangegeven dat ze dat niet wilde. toch was ze beslist niet verlegen of zo! ik heb haar ook nog heerlijk gelikt, ze werd nat, en niet een klein beetje!, ze hadden het zo te horen verder prima naar hun zin gehad en ze waren denk ik wel van plan eens vaker te komen. ik heb ze bedankt voor hun komst en de fijne middag. :) :) :) :)
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET CALVA COUPLE

Bericht door gezell »

Benno

Ik weetzeker dat je genoten hebt. Calva Couple ook ontmoet op een van Harry zijn feestjes en ook toen heeft ze meer dan genoten en kon veel mannen aan. Hoop ze snel weer eens te zien.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET CALVA COUPLE

Bericht door Rickjsw »

Benno,

Het was weer een mooi verslag. Miss Calvé, net zo smeeig...geniaal. Wed dat zij ook vast genoten hebben!
Was afgelopen donderdag weer gezellig om even bij te praten.
Heb je jouw pakketje nog op de bus kunnen doen :-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten