Dag geile mannen,
Vrijdag 18 juni wil ik voor het eerst in anderhalf jaar weer langskomen…maar ik wil dat jullie vooral komen…over mijn lijfje

. Ik weet nog niet precies hoe laat en hoe lang…maar dat laat ik jullie weten! Dankzij het warme weer zal ik op weg naar de cinema niet veel kleding aanhebben. En als ik binnen ben…zullen wij er met z’n allen gewoon een naaktvrijdag van maken? Het is toch te warm met al die kleding. Zorg dat je netjes glad of bijgeschoren bent. Want van haar op de balzak word ik niet heel erg wild. Zorg dat je fris bent en draag een mooie cockring dan heb je misschien wel voorrang.
Ik heb de opdracht van mijn vriendje gekregen de eerste keer na de strenge lockdown alleen te gaan..en ik gehoorzaam graag dus dan doe ik dat ook gewoon.
Ik laat jullie nog weten wanneer ik langskom. Het is in ieder geval einde ochtend - begin middag.
Enthousiaste berichten onder deze oproep vind ik heel erg leuk om te lezen. Liefst met geile foto.
Xxx Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend

Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s