Een stel op woensdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Darcy
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 nov 2018 10:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Een stel op woensdag

Bericht door Darcy »

Vandaag viel ik letterlijk met mijn neus in de boter. Ik zag op tegen een hele dag online vergaderen, maar ik had anderhalf uur vrije tijd en ik was geil. Dus ik dacht, toch nog maar even naar de EC – ik nam voor de zekerheid een condoom mee (wat ik nooit doe want ik kom zowat nooit spontaan stellen tegen). Het was meer dan rustig: slechts twee andere mannen, en een best wel tamme sfeer. Was het saai? Het was een beetje saai. Ik wilde na een uur weggaan, maar op dat moment kwam de leuke baliemedewerker van de EC met een stel naar beneden en begon ze een rondleiding voor beginners te geven. Dat had ik wel eens eerder meegemaakt: een verlegen stel laat zich informeren over de mogelijkheden, lachen beleefd en gaan dan naar huis om plannen te maken voor een eventueel echt bezoek. Maar dit stel bleef hangen. Hij was groot, donker, zij blond, klein, heel knap. En ze leek op een bekend iemand waar ik een celebrity crush op heb gehad, maar dat terzijde.

Anyway, ik dacht, ik geef ze even lekker de ruimte – misschien willen ze even samen vrijen, misschien willen ze bekeken worden…ze komen tenslotte voor het eerst. De andere twee mannen hadden minder geduld, en schoten als duiveltjes uit een doosje de darkroom in. Maar daardoor kon ik meteen zien dat ze bepaald niet onervaren waren. Binnen no time had de blonde stoot een pik in haar mond, en niet die van haar eigen vriend. Ik verloor geen tijd en kwam er rustig bij staan. Twee seconden later instrueerde hij zijn meisje om mij te gaan pijpen en zat mijn harde paal diep in haar keel. Ze werd betast door de twee anderen en haar borsten werden gezoend, geknepen en gelikt. Ze verhuisde naar de gynaecologenstoel. Daar werd ze geneukt door haar grote, strenge vriend, en pijpte en trok ze de ene pik na de andere. Daarna kreeg ik haar heerlijke strakke kutje ter beschikking…ze was zalig, heet en genoot met diepe teugen terwijl ze door de anderen verwend werd. ‘Wil ze straks ook ondergespoten worden?’ vroeg ik. ‘Daar doet ze het voor,’ zei hij. Dat was heel handige info, waardoor ik ervoor zorgde nog niet klaar te komen – sletjes onderspuiten is zeg maar echt mijn ding. Op het bed gingen we even later verder. Ze pijpte me zo diep als ik zelden gepijpt ben. ‘Neuk haar mondje maar, dat vindt ze lekker’. Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik pakte haar mooie koppie vast en neukte haar diep in haar strot. Ik hield het niet meer. Ik begon mezelf af te trekken terwijl zij mijn ballen likte en zoog – ze wist exact wat ze moest doen om me keihard te laten spuiten. Mijn zaad belandde op haar stevige borsten en haar nek – een extreem geil gezicht. Ik had geen idee waar de anderen mee bezig waren – ik was totaal in het moment. Maar nog was het niet afgelopen, want we hadden hier met een volleerd zaadsletje te maken. Ze zoog mijn pik helemaal schoon, en nam likjes van de klodders sperma op haar tieten. Daarna pijpte ze een van de anderen klaar en kreeg ze nog meer zaad cadeau.

Lief, leuk meisje, geweldig stel, jullie waren fantastisch. Er was nog een kleine wanklank met een van de anderen maar dat loste de vriend strak op, zonder dat de sfeer verder minder werd. Dit zijn de betere saaie woensdagen, en ik hoop jullie nog eens te zien 😊
I can resist everything except temptation.
-Slavegirl-
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 sep 2021 09:20
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een stel op woensdag

Bericht door -Slavegirl- »

Bedankt voor het delen van de ervaring vanaf jou kant!
Bas23
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 okt 2019 17:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een stel op woensdag

Bericht door Bas23 »

Wat een ervaring en mooi beschreven ook. Dit is precies wat de cinema zo mooi maakt!
-Slavegirl-
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 sep 2021 09:20
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een stel op woensdag

Bericht door -Slavegirl- »

“ En ze leek op een bekend iemand waar ik een celebrity crush op heb gehad,”

Wij zijn wel benieuwd welke celebrity
Darcy
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 nov 2018 10:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Een stel op woensdag

Bericht door Darcy »

Ik DM je wel even want anders wordt het voor die persoon een beetje gek als ze zichzelf gaat googelen :)
I can resist everything except temptation.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten