Ervaring Jongerendag 3 dec

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Jongstel2021
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2021 10:57
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door Jongstel2021 »

Helaas krijg ik de melding dat je niet zo snel na het vorige bericht er weer eentje kan plaatsen in het eerder geplaatste topic dus dan maar even zo.

We hebben ons vrijdag 2 uurtjes lekker vermaakt. Grootste deel van de tijd was er helaas maar 1 persoon aanwezig. Na 1 a 1,5u nog een tweede en tegen het einde een derde. Bedankt voor de respectvolle benadering. Leuk idee de jongerenvdag jammer dat het zo rustig was.
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door Thekinkyguy »

Commercieel succes?
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Jongstel2021
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2021 10:57
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door Jongstel2021 »

Niet alles hoeft commercieel te zijn toch? Je kan ook proberen zo een groot mogelijke doelgroep te betrekken bij je cinema.
Gebruikersavatar
Mamba95
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 aug 2021 11:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door Mamba95 »

Heeft vooral met het sluitingstijd te maken. Ik wilde wel komen, maar dan kwam ik 16.45 ongeveer aan😅
Jezelf verneuken, is ook neuken ;)
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door Thekinkyguy »

Tja jongstel2021, jij kunt daar een mening over hebben…maar jij bent niet de eigenaar/eigenaresse van een EC. Het is altijd goed om iets nieuws te proberen. Ik kan mij voorstellen dat de directie van de EC uit commercieel oogpunt het weer gaat aanpassen.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door Pleasuretown »

Kun je nu geen besluit op nemen lijkt mij je zit midden in de pandemie.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door Gerrit Willem »

Het is gewoon een kwestie van rekenen. Als blijkt dat ze elke jongerendag €750 “inleveren” zal het vlot naar de situatie gaan als eerder. Gaan ze dan echt geen half jaar uitproberen. Principes hebben is hartstikke mooi, maar het mag geen geld gaan kosten. We blijven wel Nederlanders hè?!😁
Gebruikersavatar
June
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 sep 2021 21:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door June »

Nouja, je kan als bedrijf ook niet leven van goodwill only. Het moet wel vertalen naar omzet, want een bedrijf heeft ook gewoon kosten.
Dus als het zo rustig blijft, snap ik dat het terug veranderd.

Denk wel dat idd de aangepaste openingstijden niet mee helpen.

En hey, als het terug veranderd omdat er te weinig animo is, dan hebben ze het wel geprobeerd! En dat waardeer ik ontzettend.
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Gebruikersavatar
Stelletje-Gloryhole
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 aug 2013 12:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door Stelletje-Gloryhole »

Wij wilden afgelopen vrijdag ook graag naar de jongerendag gaan. Het lijkt ons heel leuk om daar met leeftijdsgenoten af te spreken!

Helaas was voor ons de sluitingstijd het probleem. We konden op ze vroegst om 16.20 daar zijn en dan is 17.00 dicht wel heel snel.

Waarschijnlijk komen wij de volgende jongerendag wel!
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 3 dec

Bericht door galuni »

Prachtige discussie die. Waar we hiermee te maken hebben is ogenschijnlijke tegenstelling. Exploitatie versus exploratie.

Als je enkel blijft doen wat je doet, blijven ook enkel de bezoekers komen die kwamen. Als je niet een nieuwe markt exploreert (in dit geval een jongere doelgroep), dan bloed uiteindelijk de zaak dood. En exploratie is een investering waarvan je hoopt dat deze op lange termijn zich uitbetaald! In licht hiervan is wat Gerrit Willem stelt over "Als blijkt dat ze elke jongerendag €750 “inleveren” zal het vlot naar de situatie gaan als eerder. " dus niet noodzakelijk het argument waar een ondernemer naar kijkt. Er is een korte termijn en een lange termijn te overwegen. Jongerendagen zijn er om publiek aan te trekken zodat de EC op lange termijn ook bezoekers heeft.

Het argument dat een jongerendag te weinig animo trekt en dus moet worden afgeschreven is gewoon erg kort door de bocht wanneer je de randvoorwaarden en omstandigheden niet meetelt. Allereerst, het is vermoedelijk erg rustig omdat, zoals Mamba correct benoemd de sluitingstijden door Corona onder druk staan. Als we die nog een tikkie verder nemen en de angst voor besmettingen meenemen dan verliezen we nog meer bezoekers.

Dan is er nog het simpele punt dat de EC's eigenlijk met elkaar concurreren op deze dag. Als de jongerendag maar op een enkele locatie tegelijk wordt gehouden, zal deze ene locatie waarschijnlijk een deel van de bezoekers ontvangen die anders naar de andere locatie gaan. Combineer dit met een afwisseling tussen de locaties, en vermoedelijk heb je het grootste publiek dat je kan aantrekken. (aanname!).

Al met al is de EC dus bezig met een paar "experimenten" en zoeken ze dus naar een manier om zo efficiënt mogelijk nieuwe bezoekers aan te trekken. Dat betekent ook dat een rustiger dag met een paar jongeren helemaal niet zo vervelend voor ze hoeft te zijn. Wanneer er dan een nieuwe dame of stel binnenkomt, heeft deze ook een iets rustiger en mogelijk prettiger ervaring dan wanneer ze direct bij een gangbang binnenlopen of erger nog, een ze aan kerels zonder andere dames. Wellicht ontwikkeld die interesse later nog wel. Maar zoals met zoveel zaken, de lusten ontwikkelen zich vaak stapje voor stapje.
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten