Nog 1 x genieten vrijdag de 30ste.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Rudie
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Nog 1 x genieten vrijdag de 30ste.

Bericht door Rudie »

Na het berichtje van Tonyntje om vrijdag nog 1 x te gaan genieten en mijn aankondiging om daar van deel uit te nemen, naar de EC in Amersfoort gereden.
Omdat ik al vrij was en de Netflix al genoeg had gekeken op tijd naar Amersfoort gegaan. Mede omdat Saskia & Sem ook hadden gemeld dat ze langs zouden komen.
Daar om 17:30 uur aangekomen kon ik al meteen genieten van het spel van Saskia en de aanwezige mannen.
Later zelf ook nog even deelgenomen, wat een genot was.
Toen zij om 18:30 uur even een pauze namen om te gaan eten werdt rustig in de ruimtes.
Met de aanwezige bekende en onbekende mannen even relaxed kunnen praten over van alles en nog wat.
Tonyntje had aangegeven om er 19:00 uur te zijn. Deze oproep was zeker niet voor niets geweest en volgens mij waren er rond 19:00 ongeveer 20 mannen aanwezig.
Stipt op tijd kwam ze samen met der vriendje T. aan.
Nadat ze uitgekleed was, door de weinige kleding die ze aan had was dit zo gebeurd, kon het geile feestje beginnen.
Allemaal netjes op je beurt wachten en met vriendje T. die dit als een ware meester netjes onder controle had, verliep alles heel soepel.
Zelf Tonyntje uitgebreid behartigt d.m.v. vingeren, beffen, gepijpt worden, neuken en klaar gekomen over der sexy body.
Rond 20:30 uur was het wel genoeg geweest voor Tonyntje en de meeste gasten.
Al met al een zeer geslaagd laatste bezoek van de EC 2022.

Bedankt Tonyntje, T. , Saskia & Sem.
Wellicht tot een andere keer.

Groetjes en een goed 2023,
Ruud X
Tonyntje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Nog 1 x genieten vrijdag de 30ste.

Bericht door Tonyntje »

Hallo Ruud en andere mannen die aanwezig waren,
Wat een leuk bericht, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Hierbij een kort verslag hoe ik de avond ervaren heb.
Eerlijk gezegd had ik wel wat gezonde spanning toen we van huis vertrokken om naar de EC te gaan. Het was best lang geleden dat we een bezoekje hadden gebracht.
Onder mijn jas had ik alleen een rood setje aan wat niet veel van mijn lijf bedekte. Het geeft al voorpret om zo te vertrekken.
Bij binnenkomst was het lekker druk. Ik zag een paar bekende mannen maar ook heel wat nieuwe gezichten. Op mijn vraag of er mannen waren waar ik vooraf contact mee had gehad reageerde Ruud. Hij zat op de bank en ik dacht mmmm leuke man. Ik begon met Chiel te kletsen en al snel zijn lichaam te verkennen. Mijn eigen man zorgde ervoor dat de overige mannen wat afstand hielden. Ik begon hem te pijpen (daar ben ik nl. dol op en langzamerhand kwamen er wat meer mannen die me streelden, vingerden etc. We gingen op het bed liggen en daar werd ik heerlijk geneukt. Ik probeerde mijn aandacht een beetje te verdelen tenslotte waren er heel wat mannen die de moeite hadden genomen om naar de EC te komen. Ik zocht Ruud maar hij bleek al bij me op het bed te zitten :D
Zonder shirt had ik hem niet meer herkend. Wat later kwam er een hele lange man binnen, die had ik wel eens eerder gezien en gevoeld. Natuurlijk moet ik even checken of echt alles zo lang is..... Ennnnnn ja hoor, ik had geen klachten . Dan was er ook nog een heerlijke slanke jonge man die blijkbaar dol was op zijn onderbroek want die bleef aan. na wat grapjes over en weer ging de onderbroek toch uit. Hij noemde mijn man "chef" wat hij wel kon waarderen. Ik heb van je genoten wat heb je een heerlijk lijf.
Ook de man met de sneakers aan, die wat rustig was maar een o zo mooie pik heeft vond ik een feestje om mee te maken. Ik ben bang dat ik toch niet alle mannen aandacht heb kunnen geven.... Wie weet de volgende keer. Ik heb nog in de sling gelegen waar ik rustig werd geneukt door een hele slanke man. Rustig maar zo subtiel.... het was heerlijk. Later toch terug naar het bed en de bank. O wat ben ik goed verwend, heren bedankt voor jullie komst. Tenslotte was er nog Youssef die helemaal uit Wageningen kwam maar pas om 20.40 uur binnenkwam. Tjaaaaa dat was wel jammer te laat voor de actie. ik kom je graag nog eens een keertje tegen. Ik wens jullie allemaal een goed en geil 2023 en dat we maar vaak naar de EC mogen komen.
Tot slot nog even een compliment voor het personeel van de EC. Altijd vriendelijk, houden altijd een oogje in het zeil. Dat geeft een fijn gevoel. Dank jullie wel, ook voor jullie de beste wensen voor 2023!
Tonyntje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Tonyntje »

Een goed 2023
Een goed 2023
Tonyntje schreef: 31 dec 2022 14:19 Hallo Ruud en andere mannen die aanwezig waren,
Wat een leuk bericht, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Hierbij een kort verslag hoe ik de avond ervaren heb.
Eerlijk gezegd had ik wel wat gezonde spanning toen we van huis vertrokken om naar de EC te gaan. Het was best lang geleden dat we een bezoekje hadden gebracht.
Onder mijn jas had ik alleen een rood setje aan wat niet veel van mijn lijf bedekte. Het geeft al voorpret om zo te vertrekken.
Bij binnenkomst was het lekker druk. Ik zag een paar bekende mannen maar ook heel wat nieuwe gezichten. Op mijn vraag of er mannen waren waar ik vooraf contact mee had gehad reageerde Ruud. Hij zat op de bank en ik dacht mmmm leuke man. Ik begon met Chiel te kletsen en al snel zijn lichaam te verkennen. Mijn eigen man zorgde ervoor dat de overige mannen wat afstand hielden. Ik begon hem te pijpen (daar ben ik nl. dol op en langzamerhand kwamen er wat meer mannen die me streelden, vingerden etc. We gingen op het bed liggen en daar werd ik heerlijk geneukt. Ik probeerde mijn aandacht een beetje te verdelen tenslotte waren er heel wat mannen die de moeite hadden genomen om naar de EC te komen. Ik zocht Ruud maar hij bleek al bij me op het bed te zitten :D
Zonder shirt had ik hem niet meer herkend. Wat later kwam er een hele lange man binnen, die had ik wel eens eerder gezien en gevoeld. Natuurlijk moet ik even checken of echt alles zo lang is..... Ennnnnn ja hoor, ik had geen klachten . Dan was er ook nog een heerlijke slanke jonge man die blijkbaar dol was op zijn onderbroek want die bleef aan. na wat grapjes over en weer ging de onderbroek toch uit. Hij noemde mijn man "chef" wat hij wel kon waarderen. Ik heb van je genoten wat heb je een heerlijk lijf.
Ook de man met de sneakers aan, die wat rustig was maar een o zo mooie pik heeft vond ik een feestje om mee te maken. Ik ben bang dat ik toch niet alle mannen aandacht heb kunnen geven.... Wie weet de volgende keer. Ik heb nog in de sling gelegen waar ik rustig werd geneukt door een hele slanke man. Rustig maar zo subtiel.... het was heerlijk. Later toch terug naar het bed en de bank. O wat ben ik goed verwend, heren bedankt voor jullie komst. Tenslotte was er nog Youssef die helemaal uit Wageningen kwam maar pas om 20.40 uur binnenkwam. Tjaaaaa dat was wel jammer te laat voor de actie. ik kom je graag nog eens een keertje tegen. Ik wens jullie allemaal een goed en geil 2023 en dat we maar vaak naar de EC mogen komen.
Tot slot nog even een compliment voor het personeel van de EC. Altijd vriendelijk, houden altijd een oogje in het zeil. Dat geeft een fijn gevoel. Dank jullie wel, ook voor jullie de beste wensen voor 2023!
Rudie
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Rudie »

Dat ziet er weer heerlijk uit Tonyntje...
Nog helemaal in de feestsfeer zo te zien.
Het nieuwe jaar zal ook vast een zeker een goed en geil jaar worden.

Ruud X
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten