Ik kan er deze maand ook weer niet bij zijn.
Probeer het in mei weer een keertje…
Zal wel ongeschoren zijn, vriendje ziet me graag met baartje en snor
Degene die morgen gaan, veel plezier en geilzelligheid.
Ik zou jou ook wel als mijn persoonlijke een onderdanige sletje willen hebben
Chanty schreef: ↑10 apr 2023 21:25
Dat kan ik mij ook nog goed herinneren, Chanty is graag het sletje van jonge knullen…
Xxx
Geile22boy schreef: ↑10 apr 2023 13:36
Hé chanty,
Wat herinner ik mijn eerste ervaring in Ec nog heel goed, jij hebt me toen de hele middag gezogen, mijn persoonlijke sletje op die dag.
Kan er nog steeds hard van worden als ik eraan denk.
Achterhoekertje schreef: ↑10 apr 2023 21:34
Ik zou jou ook wel als mijn persoonlijke een onderdanige sletje willen hebben
Chanty schreef: ↑10 apr 2023 21:25
Dat kan ik mij ook nog goed herinneren, Chanty is graag het sletje van jonge knullen…
Xxx
Geile22boy schreef: ↑10 apr 2023 13:36
Hé chanty,
Wat herinner ik mijn eerste ervaring in Ec nog heel goed, jij hebt me toen de hele middag gezogen, mijn persoonlijke sletje op die dag.
Kan er nog steeds hard van worden als ik eraan denk.
Nee niks aan de hand verder , bijna geen travo geweest niks aan meer zo alleen oudere manntjes met respect hoor begrijp mijn niet verkeerd. En mannen met kleren aan rondlopen is al helemaal niks aan.
rianne 39 schreef: ↑13 apr 2023 10:31
Nee niks aan de hand verder , bijna geen travo geweest niks aan meer zo alleen oudere manntjes met respect hoor begrijp mijn niet verkeerd. En mannen met kleren aan rondlopen is al helemaal niks aan.
Gelukkig dat er niets verkeerds is gebeurd! Maar ik begrijp je. Afgelopen keer in Hilversum was echt top! Je zult het wel gelezen hebben op het forum
Komende week dinsdag nog eens proberen? Dan zelfde thema in Amersfoort? Soms zit het qua bezoekers qua aantallen, geaardheid of leeftijden gewoon even tegen!
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
rianne 39 schreef: ↑13 apr 2023 10:31
miss vandaag opnieuw proberen dan ben ik erbij en 100% naakt want is naaktdag.