BDSM sessies 20 december met Mrs. Charisma
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
BDSM sessies 20 december met Mrs. Charisma
Op 20 december aanstaande zullen ik (Mrs. Charisma) en een slaaf van mij een BDSM middag en avond bij Erotic cinema verzorgen.
Je hoeft niet ervaren te zijn om aan deze middag of avond deel te nemen. Er wordt binnen elkaars grenzen gespeeld. Dit zal in een ontspannen relaxte sfeer gebeuren.
Je hoeft je niet van te voren aan te melden, gewoon langskomen op deze middag of avond.
Uiteraard vindt je meer informatie omtrent deze sessies op de agenda pagina van Erotic Cinema.
Mrs. Charisma
Je hoeft niet ervaren te zijn om aan deze middag of avond deel te nemen. Er wordt binnen elkaars grenzen gespeeld. Dit zal in een ontspannen relaxte sfeer gebeuren.
Je hoeft je niet van te voren aan te melden, gewoon langskomen op deze middag of avond.
Uiteraard vindt je meer informatie omtrent deze sessies op de agenda pagina van Erotic Cinema.
Mrs. Charisma
-
- Contacteer:
Re: BDSM sessies 20 december met Mrs. Charisma
Ik zie je slavenlijf graag verschijnen om het te vernederen en te misbruiken zoals ik dat wens slaaf frank!Shrimp3,5 schreef:Geachte Mrs. Charisma,
Al enige tijd aarzel ik om de eerste stap naar de Cinema in Hilversum te nemen, maar toen ik Uw aankondiging van 20 december zag, heb ik mijn besluit genomen.
Ik zal me die avond graag aan U onderwerpen en alle vernedering en straf ondergaan die U belieft.
Met hopelijk veel publiek.
Onderdanige groet,
Frank.
Met strenge groet,
Mrs. Charisma
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Weet u wellicht al tijden Mrs? Neemt u vooraf de wensen door?
-
- Contacteer:
Uiteraard gaat alles in goed onderling overleg zoals het hoort!latexlover schreef:Weet u wellicht al tijden Mrs? Neemt u vooraf de wensen door?
Ben benieuwd hoeveel ondeugende slaafjes er komen opdagen morgen en klaar zijn om hun straf te mogen ontvangen

Tot morgen!
Mrs. Charisma
www.obeythebitch.nl
-
- Contacteer:
Het was een zeer geslaagde BDSM dag gisteren, zowel in Amersfoort als in Hilversum. En zeker voor herhaling vatbaar.
Geweldige opkomst van de slaven, zo geweldig dat ik de volgende keer een extra stel handen nodig zal hebben en die ook meeneem.
Een extra Meesteres dus, dan kunnen we nog meer spelen!
Hou de site dus in de gaten voor nieuwe data en locaties!
Mrs. Charisma
www.obeythebitch.nl
www.slavengangbang.nl
Geweldige opkomst van de slaven, zo geweldig dat ik de volgende keer een extra stel handen nodig zal hebben en die ook meeneem.
Een extra Meesteres dus, dan kunnen we nog meer spelen!
Hou de site dus in de gaten voor nieuwe data en locaties!
Mrs. Charisma
www.obeythebitch.nl
www.slavengangbang.nl
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hoi meesteres Charisma
Ik was gister avond een van je slaven en was de gene die alles met me mocht doen. Toen ik op me rug op de matras moest gaan liggen heb je lekker dingen in me plasbuis gedaan dat was erg fijn en je kwam tot 7 mm. Tijdje er na hen je me met een sweep hard geslagen en kaars vet was ook wel lekker en hoe je dat aanpakte was super. Ik kreeg als nog de vliegen mepper van je over me heen en daarna nog een keer de sweep en daar sloeg je me erg hard mee tot je een andere pakte waar je nog harder mee sloeg. Dat ik om genade vroeg je mocht eigelijk wel doorgaan achter af gezien.
Het was allen jammer dat voor je eentje iets te veel slaven had maar volgende keer neem je nog een meesteres mee. En ik probeer er zeker bij te zijn en dan hoop je nog meer te gaan doen met de slaven.
Harstikke bedankt.
Je slaafje genieter
Ik was gister avond een van je slaven en was de gene die alles met me mocht doen. Toen ik op me rug op de matras moest gaan liggen heb je lekker dingen in me plasbuis gedaan dat was erg fijn en je kwam tot 7 mm. Tijdje er na hen je me met een sweep hard geslagen en kaars vet was ook wel lekker en hoe je dat aanpakte was super. Ik kreeg als nog de vliegen mepper van je over me heen en daarna nog een keer de sweep en daar sloeg je me erg hard mee tot je een andere pakte waar je nog harder mee sloeg. Dat ik om genade vroeg je mocht eigelijk wel doorgaan achter af gezien.
Het was allen jammer dat voor je eentje iets te veel slaven had maar volgende keer neem je nog een meesteres mee. En ik probeer er zeker bij te zijn en dan hoop je nog meer te gaan doen met de slaven.
Harstikke bedankt.
Je slaafje genieter
Laatst gewijzigd door genieter op 21 dec 2011 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Dan zie ik je de volgende keer weer slaaf!genieter schreef:Hoi meesteres Charisma
Ik was gister avond een van je slaven en was de gene die alles met me mocht doen. Toen ik op mr rug op de matras moest gaan liggen heb je lekker dingen in me plasbuis gedaan dat was erg fijn en je kwam tot 7 mm. Tijdje er na hen je me met een sweep hard geslaen en kaaars vet was ook wel lekker en hoe je dat aanpakte was super. Ik kreeg als nog de vliegen mepper van je over me heen en daarna nog een keer de sweep en daar sloeg je me erg hard mee tor je een andere pakte waar je nog harder mee sloeg. Dat ik om genade vroeg je mog eigelijk wel doorgaan achter af gezien.
Harstikke bedankt.
Je slaafje genieter
Met strenge groet,
Mrs. Charisma
www.obeythebitch.nl
www.slavengangbang.nl
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Mesteres ik zal braaf zijn
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Lijkt me niet handig , als je straf wilt.genieter schreef:Mesteres ik zal braaf zijn

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten