Afgelopen donderdag
-
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Afgelopen donderdag
Gistermiddag naar de naaktdag in Arnhem geweest. Waren leuke mannen aanwezig met het juiste gereedschap en lekker “gespeeld”. Toen we weggingen kwam er nog een leuke man binnen maar toen hadden we al ons aangekleed en waren we uitgesext. Het speelt zich toch een beetje af tussen 1300 en 1700 uur. Geen opdringerige mannen gezien maar allemaal correct en respectvol. Het is toch iedere keer weer anders wat je meemaakt. Dat is misschien ook wel het spannende eraan.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Afgelopen donderdag
Hey leuk bistel,
Ik was gister middag er ook. Ik was die Aziatische jongen. We hadden nog gezellig gekletst. De man zat vol grappige grapjes haha. Jullie zijn een leuk stel. Ik mocht jullie nog even aanraken. De man was nog heerlijk gekomen. Terwijl ik aan haar borsten zat...
Jammer dat ik weg moest. Ik was graag verder gegaan met jullie. Hopelijk kom ik jullie nog eens tegen.
Verder een fijn weekend gewenst.
Geile groetjes Jules
Ik was gister middag er ook. Ik was die Aziatische jongen. We hadden nog gezellig gekletst. De man zat vol grappige grapjes haha. Jullie zijn een leuk stel. Ik mocht jullie nog even aanraken. De man was nog heerlijk gekomen. Terwijl ik aan haar borsten zat...
Jammer dat ik weg moest. Ik was graag verder gegaan met jullie. Hopelijk kom ik jullie nog eens tegen.
Verder een fijn weekend gewenst.
Geile groetjes Jules
-
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Afgelopen donderdag
Hoi Jules, was leuk afgelopen donderdag in Arnhem. Jij had ook wel humor. Volgende week mooi weer dus dan gaan we niet naar de bios maar lekker weer in de zon op het naaktstrand. Lekker de zon laten schijnen op het natte poesje.Na volgende week eens kijken wanneer we weer gaan of Arnhem of Afoort. Hopen toch nog een keer niet alleen mannen te treffen maar een leuk spontaan en gezellig stel of v alleen die ook in vrouwen (en de man) is geïnteresseerd. Zelf val ik op vrouwen met pumps, hoge hakken, slank tot volslank, geschoren en met humor. We worden allebei alleen opgewonden bij mensen zonder schaamhaar. Een vrouw alleen die ook onderdanig is in het spel zal wel altijd een droom blijven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten