Wat mij betreft ook graag een donkere darkroom. Het is lekker spannend om zo op de tast, geur en smaak van elkaar te genieten. Ik kom 3 april 's middags lekker naakt en geniet er nu al van om dan zo'n donkere ruimte binnen te stappen.
Heerlijk, een orgie in het donker.
Wellicht is het al even geleden voor jullie, maar de Darkroom is reeds minder verlicht en bijna compleet donker. Kom vooral nog eens langs om zelf te oordelen.
En voor de liefhebbers in het donker, we organiseerde afgelopen vrijdag de incognito dark themadag waarbij de gehele cinema DARK is. Check onze website of forum voor meer info.
Dat is fijn om te lezen. Ik kom donderdag 3 april en verheug me nu al op een geile orgie in zo'n donkere ruimte. Superanoniem voelen en gevoeld worden.
Heel graag gewoon DONKER. Dus ook geen tv scherm. Niets is zo geil als het onbekende,anonieme. Opeens een hand voelen, om je heen tasten en zoveel andere fantasieen. Gewoon een keer testen op naaktdag of bi dag alsjebieft.???
Ja geil. Het donker instappen en laten gebeuren wat er gebeurt. Voelen en gevoelt worden. Met alle zintuigen behalve je zicht.
Ik word al stijf als ik er aan denk.