Hoi,
Wij zijn een stel uit Dordrecht en zijn van plan komend weekend voor de eerste langs te komen. Zij houd er van om goed door geneukt (safe)te worden door goed geschapen mannen. Haar mondje is dol op veel warm zaad. Hij vind het heerlijk om te zien hoe zij door andere mannen genomen wordt. Hij is ook in voor een andere vrouw die eventueel aanwezig is, wanneer dat niet zo is dan doet hij ook lekker mee. wij zijn beide niet bi
Alles met wederzijds respect.
Geile groetjes geilstel078
Nieuw Stel
- geilstel078
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Nieuw Stel
hoi,
leuk weer een nieuw stel erbij! spannend! waneer waren jullie van plan te komen??
zaterdag zijn ze om 18.00 uur gesloten en zondag de hele dag. misschien gezellig van de week een datum prikken? dan kunnen we het volhouden tot 22.00 uur 's avonds.
laat maar wat horen.
groetjes
leuk weer een nieuw stel erbij! spannend! waneer waren jullie van plan te komen??
zaterdag zijn ze om 18.00 uur gesloten en zondag de hele dag. misschien gezellig van de week een datum prikken? dan kunnen we het volhouden tot 22.00 uur 's avonds.
laat maar wat horen.
groetjes
- geilstel078
- Contacteer:
Hoi Allemaal,
Net door Eric erop geattendeerd dat zaterdag EC tot 18.00 uur open is en zondags gesloten. Het zal dus volgend weekend worden, daar de vrouw nachtdienst heeft en overdag dus slaapt. We wilden zaterdagavond langskomen maar wordt nu dus volgend week zaterdag en dan overdag.
Groetjes, geilstel078
Net door Eric erop geattendeerd dat zaterdag EC tot 18.00 uur open is en zondags gesloten. Het zal dus volgend weekend worden, daar de vrouw nachtdienst heeft en overdag dus slaapt. We wilden zaterdagavond langskomen maar wordt nu dus volgend week zaterdag en dan overdag.
Groetjes, geilstel078
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
ik ben zeker geïnteresseerd
- HeelHard
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Je ziet er heerlijk geil uit. Ik wil je graag lekker stevig neuken met mijn harde pik en daarna je mond vol warm zaad spuiten 

- geilstel078
- Contacteer:
Vanmiddag dan ons eerste bezoekje aan EC. We verwachten er te tussen 2 en 3 uur te zijn.
- geilstel078
- Contacteer:
Vanmiddag onze eerste beleving in EC. Ondanks we wel vaker clubs en bioscopen bezoeken is zo'n eerste keer toch altijd weer vreemd en spannend. Het was behoorlijk druk en de hele hetrozaal zat vol. We begonnen zelf wat te vrijen en na een tijdje begon ik Rene te pijpen waarna ik lekker gelikt werd. Een lekkere man met een lekkere xxxl paal was ook gekomen en stelde voor naar het grotere matras te gaan. Op bed kon ik Wesly lekker pijpen en werd gelijk door Rene op zijn hondjes geneukt. Wesly deed een condoom om en wisselde met Rene. zo werd ik in verschillende posities geneukt. Later Rene en Wesly heerlijk klaar gepijpt. Is voor oms voor herhaling vatbaar. ook alle mannen bedankt die me een heile aanblik gunde. liefs Jannet XXX
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ik heb er ook van genoten, en vind het zeker voor herhaling vatbaar. Zoals hierboven beschreven, heb ik Jannet uitgebreid op zijn hondjes geneukt nadat ze me uitvoerig had gepijpt. En aan haar geluid te horen (zolang ze haar mond niet vol had met René's pik) was het genoegen wederzijds. Ik moest een paar maal oppassen om niet te vroeg klaar te komen. Na een spuitend orgasme van Jannet, gevolgd door een tweede korte neukbeurt moest het vochtverlies even aangevuld worden. Daarna werd ik alsnog tot een hoogtepunt gepijpt. Jannet en René, nogmaals bedankt!
xxx Wesly
xxx Wesly
Dikke XL paal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten