voor het eerst

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
willem40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

voor het eerst

Bericht door willem40 »

ik wil morgen is gaan kijken in amersfoord is nieuw voor me en ja weet neit of er andere mannen zijn of mensen die dag maar morgen is het maandag 2 april en vraag me dingen af hoe zijn de kluisjes daar zijn ze echt safe of makelijk op tekrijgen maar ja dat is niet het belangrijkste moet ik zeggen veder vraag ik me af of er morgen mannen zijn die zin om me weg wijs temaken in de mannen liefde
en de condooms met je zekker kopen daar of liggen die daar gewoon wat ik neit denk maar is makelijk te weten niet dan nou ik ben zelf voor veel in en ga er morgen heen van 12 tot 14 uur denk ik zo eits
en ja me stats zijn 40/190/82/19,5 redelijk normaal postuur ben bi en meer bottom dan top maar ja als ik echt geil ben weet je maar nooit meschien tot morgen in EC
willem40
Contacteer:

Re: voor het eerst

Bericht door willem40 »

hmm dat is jammer maar ja nog niet me vragen beantwoord maar ga morgen toch wel ene kijkje nemen als het er zo uit ziet als nu maar ja wie weet wie er komt nog en wat zegt hier hoop dat ik weet hoe ene wat voor ik daar ben morgen en jammer dat je het niet red wat is dan meer jou tijd om het wel tereden
willem40
Contacteer:

Bericht door willem40 »

jammer da ben ik al weer weg maar ja andere keer meschien dan
morgen is kijken op me gemak cockring kopen en maar is testen in de cinema ofzo waar het kan of hij goed zit en doet weet allen niet of het om me penis en ballen moet doen of allen me penis wie weet dat tevertellen en wat is welk voordeel of lekkerder of beter
groeten willem xxx
trymeout
Geaardheid: bi
Leeftijd: 52
Contacteer:

Bericht door trymeout »

Als je voor 't eerst met een cockring aan de slag wilt en je weet nog niet precies wat het lekkerste zal zijn, dan kan je misschien beter een riempje kopen. Die kan je tot op de mm op lengte instellen. Verder zit er een drukknoopje op als sluiting.. Dat geeft veel meer comfort. Want als het allemaal begint te knellen......(au), dan krijg je een cockring niet meer af, maar het riempje trek je zo los. En je kan beide opties, paal en/of ballen uitvoerig uitproberen.
willem40
Contacteer:

Bericht door willem40 »

heb er twee gekocht een van rubber en een van metaal en moet zeggen zitten alletwee goed en krijg ze ook weer af ook na de hand dus ja is een gok maar daarom de rubere eerst maar paar keer gedaan toen de metalen over weeg nu een maat grote tekopen als sieraad zo dat ik hem langer om kan
en veder ja zal nog wel is komen daar in ec en bedankt voor het advies maar moet zeggen werd goed geholpen aan de balie daar groeten willem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten