reaktie biglady
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
reaktie biglady
jammer dat ec arnhem het zo ziet de verontschuldiging van de heer betreft het gebruik van de mobiel er is geen verontschuldiging gemaakt voor het rot op wijf door deze reaktie van ec is toch duidelijk dat mijn woorden in twijfel werden getrokkken en de heer het voordeel van de twijfel kreeg biglady
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: reaktie biglady
Ec en heer,
dit is toch duidelijk zo.lady heeft toch gelijk zo moet eens lady niet aangesproken worden
Dus excuses is op zijn plaats
Xxxben
dit is toch duidelijk zo.lady heeft toch gelijk zo moet eens lady niet aangesproken worden
Dus excuses is op zijn plaats
Xxxben
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Hier gaat geen winnaar uitkomen. Ik begrijp de reactie van Steve van EC volkomen en ik snap ook dat Biglady er een rot gevoel aan overhoudt. Maar echt, aan dat laatste kan Steve / EC niets aan veranderen, hoe graag ze het ook zouden willen.
Biglady, er komen op het forum en in de EC een heleboel wel-respectvolle bezoekers. Het zou jammer zijn, voor hen, voor jou, als je je door een zo'n oetlul zo laat verjagen. Wat zou het mooi zijn als je je eroverheen zou kunnen zetten.
Groet, Erik
Biglady, er komen op het forum en in de EC een heleboel wel-respectvolle bezoekers. Het zou jammer zijn, voor hen, voor jou, als je je door een zo'n oetlul zo laat verjagen. Wat zou het mooi zijn als je je eroverheen zou kunnen zetten.
Groet, Erik
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Ik trek niemans woorden in twijfel!! Dat heb ik in het hele gesprek niet laten doorschemeren en ook nooit met woorden benoemd. Erg jammer dat Biglady dat zo blijft voelen.
Ik heb geprobeerd een oplossing te zoeken en gezorgd dat de situatie niet zou escaleren.
De heer heeft naar EC zijn verontschuldiging aangeboden en het gesprek, tussen beide partijen, is afgesloten met ook een verontschuldiging van meneer persoonlijk naar Biglady toe.
Daarna heb ik pas het gesprek afgerond (zoals eerder beschreven) en ben weer naar beneden gegaan.
Ik vind het erg jammer om, nu achteraf, te lezen dat er een grote ontevredenheid is gebleven bij Biglady en dat ik het in haar ogen niet goed heb opgelost.
Wij sluiten nu dit onderwerp en gaan ons weer bezig houden met waar dit forum voor bedoeld is.
Steve,
EroticCinema Team Arnhem
Ik heb geprobeerd een oplossing te zoeken en gezorgd dat de situatie niet zou escaleren.
De heer heeft naar EC zijn verontschuldiging aangeboden en het gesprek, tussen beide partijen, is afgesloten met ook een verontschuldiging van meneer persoonlijk naar Biglady toe.
Daarna heb ik pas het gesprek afgerond (zoals eerder beschreven) en ben weer naar beneden gegaan.
Ik vind het erg jammer om, nu achteraf, te lezen dat er een grote ontevredenheid is gebleven bij Biglady en dat ik het in haar ogen niet goed heb opgelost.
Wij sluiten nu dit onderwerp en gaan ons weer bezig houden met waar dit forum voor bedoeld is.
Steve,
EroticCinema Team Arnhem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten