erg nieuwsgierig hoe het werkt

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Humidor666
Geaardheid: hetero
Contacteer:

erg nieuwsgierig hoe het werkt

Bericht door Humidor666 »

vaak over gehoord en nooit gedaan.
zal toch eens tijd worden, maar hoe werkt het?
ik ga de cinema binnen, en dan?
ik hoor het heel graag want ik wil het een keer (of vaker) ervaren!
single 49 m, gezond, goede hygiëne, geen enge dingen ;)
iets te zwaar en goed geschapen
hotspot
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: erg nieuwsgierig hoe het werkt

Bericht door hotspot »

Een gloryhole is een gat tussen twee afgescheiden gedeeltes van een ruimte, ter grootte van een vuist of (en ter hoogte van het) mannelijk geslachtsdeel.
De bedoeling is de penis er doorheen te steken zodat de persoon aan de andere kant een seksuele activiteit naar keuze kan toepassen.
Humidor666
Contacteer:

Ja, dank je. Maar dat wist ik al.
Ik bedoel...als ik binnen kom bij de voordeur, wat dan?
Moet ik dan zeggen "ik kom voor de gloryhole" ?
Moet ik betalen?
En dan loop ik er naar toe en steek m'n ... door dat gat. Is er dan iemand en zo ja, man of vrouw?
Ik heb echt geen idee hoe dat werkt
FemSubSletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Hihi Ik snap wat je bedoelt.

Nee je komt eerst binnen in de winkel. Daar ga je naar de kassa en betaald voor 1x bios. Dan doet Jan de deur rechts van je open met een knop voor je, en ga je de bios in.

Als je daar naar binnenloopt kom je gelijk in een donkere gang. Met links van je een gordijn waarachter je de homo en hetero bios vind en de gloryholes ertussen voor beide partijen. Loop je in de gang rechtdoor naar achteren dan kom je op een open pleintje met 2 banken en in het midden een groot matras. Rechts in de hoek de kluisjes en net ervoor kun je rechtsaf naar de wc ( deur rechts ) en de darkroom ( deur rechtdoor ). IN de darkroom vind je wat speeltjes zoals een sling, massagebed, andreaskruis, en nog een vastbindgeval met een dildo erop. En ook hier weer een opstelling met gloryholes.

Eenmaal binnen kan je dus kiezen waar je heen wil en waar je zin in hebt. Mannen zijn er altijd wel in de homo of hetero zaal die een filmpje kijken en met zichzelf of elkaar spelen. En geregeld ook een stel of dame alleen om naar te kijken of mee te spelen.

Afhankelijk van waar je zin in hebt en waar je van houd ( he / ho / bi ) Maar je kan zeker wel dan bij 1 van de gloryhole opstellingen gaan staan en je pik er doorheen stoppen en grote kans dat er wat lekkers mee gedaan word door iemand. En uiteraard kan jij dat ook met iemand anders pik doen als je daar zin in hebt en voor in bent. Het feit dat je hem erdoor heen steekt is in principe een aanbieding om hem te laten behandelen door een ander met hand of mond. Dus je hoeft op dat moment niemand te vragen of je wat mag doen of of je hem door het gat mag stoppen.

Belangrijk is wel dat je pik lekker schoon en fris gewassen is. Daar houden we allemaal van, mannen en vrouwen die er komen en er lekker een feestje bouwen. Want ja er komen ook echt geregeld vrouwen die graag daar met mannen en pikken spelen. En niet alleen bij de gloryholes :)

Hoop je zo wat wijzer te hebben gemaakt. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel hier of via PB.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Humidor666
Contacteer:

Hoi FSS,

Wat lief van je om de tijd te nemen om me wegwijs te maken!
Ik waardeer dat zeer!

Het is me nu erg duidelijk hoe het werkt.
Lijkt me wel iets als jij aan de andere kant van de Gloryhole bent of dat we iets anders doen.

Laat je me weten wanneer jij daar bent? Ik heb nu vakantie, dus...
Humidor666
Contacteer:

En natuurlijk ben ik schoon en gewassen. Begrijp de mensen niet die dat niet zijn...
FemSubSletje
Contacteer:

Graag gedaan. Ik wilde zelf ook graag dit soort info hebben voor mijn eerste bezoek. Maar ben nu een ervaringsdeskundige hihi en kan dus mijn kennis weer overdragen aan anderen :lol:

Tja ik sta er niet altijd hoor, bij die gloryholes. Weet niet of je al wat over me gelezen hebt hier. Maar ik doe meer dan alleen maar staan bij gloryholes :D Ben ook graag in de darkroom liggend in de sling of in de heterobios en laat me daar lekker gebruiken :o

Soms kondig ik mijn bezoekjes aan, en soms kom ik spontaan. Omdat ik met mijn werk niet altijd weet wanneer ik kan of op tijd aanwezig ben. En laat liever niet mensen voor jan lul wachten. Dus een spontaan bezoekje is dan juist leuk en een aangename verrassing voor de aanwezigen.

Gr. FSS en wens je veel plezier bij je eerste bezoek.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Humidor666
Contacteer:

Nee, ik had nog niets over je gelezen, maar je maakt me wel nieuwsgierig nu!

Zou graag een keer met je spelen, hoop je tzt te zien
jeepee
Contacteer:

Bericht door jeepee »

zou haar ook een keer graag ontmoeten ,wie weet kondigt ze het nog een keer aan?
FemSubSletje
Contacteer:

Nou zijn wel wat stukjes van me te vinden hier, over mijn belevenissen. Vooral bij de afdeling Algemeen in de periode december en januari.

En wie weet, zeg nooit nooit. Als het engszins kan dan kondig ik het misschien wel aan.

En dank jullie wel heren :)

Gr. FSS
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten