prima plek

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
redpepper
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2008 12:02
Leeftijd: 0
Locatie: Flevopolder
Contacteer:

prima plek

Bericht door redpepper »

Ben er nu 2 keer geweest en het is er super, schoon en mooi nieuw. De eerste keer was het stil, geen aktieve mensen. De 2de keer was er wat meer verkeer, heb me dan ook bij de lockers uitgekleed en ben met alleen Tshirt aan rond gaan lopen, in de darkroom was het al snel raak en kon ik een mede blootloper lekker pijpen. Helaas kon ik me niet lang inhouden door het geile gepijp en kwam ik spontaan klaar. Het was echter heerlijk en ik zou volgende keer wel een lekker geneukt willen worden terwijl ik in de swing hang. Van mij mogen er dan meerdere achter elkaar. (save uiteraard)
redpepper
Pacer
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2008 21:54
Leeftijd: 0
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Re: prima plek

Bericht door Pacer »

Ik ben hier dinsdag 29 juli jl. geweest. Ik was er 's avonds vanaf 19.00 uur. Is een hele mooie bios met gay zaal, hetero zaal, darkroom etc. Het was alleen jammer, dat er verder niemand was. Als deze bios een succes wil worden, zullen er toch meer mensen de weg moeten gaan vinden. Ik ga maandag a.s. weer en dan hoop ik dat het toch drukker zal zijn.
Gebruikersavatar
peterpaul
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 jul 2008 10:36
Contacteer:

Re: prima plek

Bericht door peterpaul »

Zulke enthousiaste verhalen. Lijkt me vreselijk geil. Ga maandagmiddag even kijken of ik nog geile boys/men tegenkom. Peter
Gebruikersavatar
Valleiboy
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jul 2008 10:19
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: prima plek

Bericht door Valleiboy »

Ik ga a.s. donderdag 28/8 weer naar deze cinema, mijn eerdere ervaringen zijn super dus wie weet kunnen we er ook deze week weer een geile party van maken. Ik ben er van 17.00 tot 21.00 uur. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Lekker samen sexsen niets moet veel kan. :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Niewagierigxx en 15 gasten