Supergeilegeweldige Nudistenavond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Supergeilegeweldige Nudistenavond

Bericht door Sue en Lee »

Donderdagavond 7 juni – nudistendag in de ec.. druk, maar zoooo lekkerrr…

Rond 19.00 uur kwamen we binnen, en in tegenstelling tot andere keren begonnen we dit keer niet met de koffie.
Het was aardig druk binnen, een lekker stel mannen op de bank, genietend van elkaar, mmmm…de sfeer was goed.

Gelukkig…. we hadden we nog een kluisje, de laatste, dus hup de kleren uit en even kennisgemaakt met wat heren.
Lekker staan genieten tegen Lee aan en al snel werd hij geholpen en gleden er vele handen over mijn naakte warme lijf.
Lekker zo binnen komen….mmmmm..
Venga had olie en een handdoek meegenomen, dit was een lang gekoesterd plan van ons, maar we liepen elkaar steeds mis.
Hij spreidde de handdoek op het bed en ik ging op mijn buik op het bed liggen, voor de beloofde massage.
Ik voelde olie en handen…olie en nog meer handen…meer olie en veelllllll handen…. Heerlijk om door zoveel mannenhanden tegelijk betast te worden.
Ze gleden van boven naar beneden, langs mijn gespreide benen, billen, rug en nek, en ook heerlijk tussen mijn dijen…
Ik lag te genieten en te kronkelen, met vlak voor mijn ogen nog een heerlijk harde paal, aan beide zijden naast mijn hoofd nog twee.
Mmmm ik bofte, ik pakte wat pikken beet en voelde en zag mooie glimmende natte kopjes jammie..mannen die wegtrokken, omdat ze anders al klaar zouden komen in mijn warme handen hihi, is wel lekker hoor…dat warme zaad in mijn handen!!

Ik draaide me om. Mijn borsten en tepels werden lekker beetgepakt, gestreeld, gezoend en aan gezogen, en ook mijn buik en kut werden heerlijk onder handen genomen.
Ook mijn mond werd gevuld met een heerlijke tongzoen van Rein.
Ik kronkelde en genoot van al die aandacht en handen en tongen. Ik schoof wat op naar de rand van het bed en pakte 2 heerlijke pikken beet. Om de beurt liet ik die genotstaven in mijn mondje glijden mmm ….. jammie twee van die heerlijk palen tegelijk in mijn mond. Ik voelde ze groeien in mijn mond!!
Het duurde ook niet lang of ik voelde een heerlijke warme tong tussen mijn kletsnatte kutlipjes door glijden. Mmmmm de mannen hadden er ook zin in…

Toen mijn kutje lekker nat was, gleed de eerste harde paal al snel naar binnen, kreeg een heerlijke geile neukbeurt en niet veel later lag ik met twee geile pikken een geweldige dp te doen. Wat een genot. Twee pikken die me heerlijk neukten, in mijn mond nog een harde paal en in mijn handen lagen nog twee van die harde genotknuppels..Ik had zomaar 5 pikken tot mijn beschikking. Op en top genieten dus. En om het bed veel meegenieters..lekker sjorrend aan hun pik.
Ik hoorde ook kreuntjes achter me…mmmmmmmm er werd een man geneukt…een grote gepiercte pik gleed zonder moeite bij de ander naar binnen. Wat een heerlijk geil feest. Ik draaide me om en zag de pik in en uitglijden, ik streelde de man over zijn lijf en legde zijn hoofd in mijn schoot..mmmm wat heerlijk om dat genot te zien.

Na heel veel handen, tongen, pikken en lijven gevoeld en geproefd te hebben en nadat er diverse zaadlozingen over mijn lijf uitgestort waren, hoorde ik Lee zeggen: Hoi Marc!!
En nieuwsgierig als ik ben, die jongen wilde ik ook wel even zien, voelen en proeven. We hadden al even mailcontact gehad en ook hem waren we al eens misgelopen.
Maar nu was hij er dan toch….mmmmmmm wat een heerlijke verschijning. We vonden elkaars handen en tongen en ik kreeg een flinke vingerbeurt als welkom van hem….
Hij kwam met zijn heerlijke harde paal naar mijn mondje en ik nam hem volledig in mijn mond, tot diep achter in mijn keel, hij kreunde en trok terug.. Hij was zo geil en trok zich heerlijk over me klaar.

Het was inmiddels na achten en ik vond dat ik wel een rustpauze verdiend had..haha warm, kleverig en nog steeds zo geil als boter ben ik onder de douche gestapt.
Ik was de deur nog niet door of werd vergezeld door Dijo. Hij wilde me wel even wassen enzo…een geweldige geile douchebeurt werd het, het water was zo koud, maar wij zo heet…mmmmmmmm, af en toe gluurde er iemand achter de deur om te zien waar al die herrie vandaan kwam…

Na een heerlijk bekertje koud water om weer even bij te tanken viel mijn oog weer op Marc.. tja, als er zulke lekkere mannen lopen dan zijn ze niet veilig voor dit geile nimfje..
Bij het koffieapparaat hebben we heerlijk staan tongen, friemelen en van elkaar genoten, terwijl we daar stonden kwam er nog een man achter me staan, weer voelde ik handen over mijn hele lijf gaan. Heerlijk. Hij vroeg of ie me mocht neuken, pakte een condoom en als een veertje boog ik voorover, de harde pik van Marc in mijn mond en een geweldige harde paal die mijn kut lekker opvulde. Werd heerlijk staande geneukt, gestreeld over mijn rug en een harde pik in mijn mond mmmmm. Mijn avond was toppie!!! Ik draaide me om en ook Marc nam me daar staande..

Later op het matras nóg eens heerlijk door hem genomen, Marc je was geweldig!!
Toen het tegen tienen liep kwamen er nog twee hele jonge jongens binnen…. Ze zaten in het hotelletje tegenover de ec en waren wel erg nieuwsgierig wat er nu eigenlijk in zo’n sexcinema te vinden was. Dit kenden ze nog niet.
En dus vielen ze met de neus in de boter, met zo’n geil wijfie binnen.
Ze schrokken er wel van dat de kleding uit moest, maar toch werd dat gedaan tot op de boxershorts.
Lee knoopte een praatje met ze aan en vroeg of ze geen zin hadden om zijn geile meisje samen met Dijo en hem te masseren.
Ik was moe, en lag heerlijk uitgestrekt op het matras, en ja hoor 8 handen begonnen me te strelen. Het duurde niet lang, want eigenlijk vonden ze dit toch wel erg veel voor een eerste keer hihi..
Ik vroeg Dijo om bij me op het bed te komen, de olie op mijn lijf glom en glibberde en een heerlijke body-to-body massage volgde….mmmmmmm super geile ervaring.
Mijn benen om zijn middel, onze lijven die heerlijk over elkaar heen glibberden en een pik die ik alsmaar harder en stijver voelde worden en over mijn buik voelde glijden…
Zo super geil….
Na nog een heerlijke neukbeurt zijn we weer samen onder de douche gestapt. Heerlijk ingesopt en afgespoeld, fris en gewassen konden de kleren weer aan.

En dus… moe maar zeer voldaan, zijn we weer huiswaarts gekeerd, waar Lee en ik samen nog heerlijk hebben nagenoten van een super geile avond in de ec.

Mannen allemaal bedankt voor de heerlijke bijdrage. De befbeurten, de vingerbeurten, de tongpartijen en de neukbeurten de douche scenes, het spelen en genieten op en rond het matras.
Het was in één woord Supergeilgeweldig!!!

Bedankt.xxx Sue en Lee
faramir
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Supergeilegeweldige Nudistenavond

Bericht door faramir »

Het was inderdaad een super geile avond. Ik heb van je genoten en ik hoop dat ik je nog eens tegen kom. :D
venga
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door venga »

Hoi Sue en Lee

wat een geweldige avond met jullie. Natuurlijk was er het plan van de olie. Ik heb bedacht dat we iets nieuws hebben uitgevonden. Dit was nou een gangbang massage.

Verder heb ook ik genoten van die twee mannen. Als eerste waren zij aardig en gingen niet over de grens van mij. Ondertussen maakte zij het spel wel spannender. Terwijl ik Sue lag te neuken voelde ik ook dat mij prostaat werd gemasseerd door '1 van die twee mannen. Aan de ene kant kwam ik hierdoor minder snel klaar, aan de andere kant, toen ik kwam, ging ik als een kanon.

Verder heb ik veel plezier gehad om die enorme spontane meid die binnen kwam. In haar eentje, wat een lef. Ze kwam binnen met de mededeling dat ze niet wist of zij wel iets van plan was, maar 1 van de mannen had een goed gesprek met haar en ik had olie. Zij wilde wel gemasseerd worden. Nou masseren was na een aantal minuten al snel met de benen weid en het feest kon weer beginnen.

Sorry Wanda, of zal ik toch maar mevrouw I zeggen, dat ik al twee keer klaar was gekomen en dat mijn prostaat nog aan het nagloeien was. De volgende keer, krijg je een stevige harde pik van achteren, dat beloof ik je.

Sue en Lee, de mannen en Wande I, bedankt en hopenlijk krijgen we weer een geweldige avond met veel humor

O ja, Sue en Lee, die jongens die binnen kwamen, hebben jullie die nog tot vaste klant kunnen maken van EC?
Marc69
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Marc69 »

Hoi Lee en Sue,

Het was inderdaad een supergeile avond en wat heb ik (en ik denk iedereen wel) van je/jullie genoten. Wat een heerlijke/aardige mensen zijn jullie toch. Supergeil en vooral gewoon lekker. Na het balen van de vorige keer dat we elkaar misliepen is het dan toch zover gekomen dat we van elkaar konden genieten. Nou, dat hebben we gedaan! We hebben het dubbel en dwars ingehaald. Fantastisch! Ik hoop dat er nog meerdere keren zullen volgen Aan mij zal het niet liggen.

Dikke knuffel,

Marc
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

Super om te lezen dat jullie ook zo genoten hebben.

Dat vraagt om herhaling :D
mmmmmmmmm

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
TallGuy
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Contacteer:

Bericht door TallGuy »

... mmm ... en ik hoop dat ik bij die herhaling ben! :-)

Het is al weer veel te lang geleden dat ik je heb geneukt!!

:-) TallGuy
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: AdamzonderEva en 19 gasten