Waardoor ik dan sidderend met mijn tongetje annex mondje mij over jou vochtig glimmend lonkend kopje heen kan laten zakken tot diep ik mijn keeltje daar waar ik dan de kloppingen voel van die gespannen aderen daar binnen in jou genotsknots.

Daarbij zal ik tevens mijn rechter handje doen gebruiken om mijn scherpe nageltjes diep boven in je rug te plaatsen om zo mijn friemel handje dan te laten zakken tot net bovenaan je billen, daar waar ik dan met mijn andere handje welke eerder zat vast geklauwd aan die knoeste ronde billen van jou en van welk handje ik dan met enkele vingertjes diep in dat bruine sterretje van jou zal persen zodat je daardoor die extra adrenaline stoot te verwerken zal krijgen waardoor je zo in trance zal geraken en niet meer zal weten waar je nu eigenlijk mee bezig was, en of je mij dan ook daadwerkelijk die shot heb kunnen geven daar waar je nu zo van fantaseert.
Anders zul je toch weer even verder moeten trekken

Dus die ode die je aan mij zou willen schrijven daar twijfel ik bij deze dan nog aan, en het zal me dan ook benieuwen of die er daadwerkelijk ook gaat komen.
Groetjes met een geil likje van