Ik zie nog weinig reacties op de T T T dag vandaag van mannen en T girls die langs willen komen.
Dus vraag ik mij af of wel zinvol dat ik vanmiddag langs kom en niet beter buiten van de zon kan genieten?
Groetjes
Henriette
Dinsdag 04 september Trans en Travestie Thema dag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Dinsdag 04 september Trans en Travestie Thema dag
Ik ben er al.. Tis al wel een beetje vol, maar een trans binnen tot nu toe..kom gezellig joh henriette 

- Henriette
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 61
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
ik ben ook geweest, wel iets later in de middag en in het begin van de avond tevreden vertrokken. 

-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 55
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
De winnares van de Trans en Travestie party van
dinsdag September in EroticCinema Hilversum wie is zij?
dinsdag September in EroticCinema Hilversum wie is zij?
durf jij/jullie het aan om een keertje lekker gek te doen in het Erotic Centrum
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 55
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ik ben er ook geweest. Had een heerlijk middag. Helaas met binnenkomst is het altijd wat donker en heb je niet snel in de gaten wat en wie er allemaal gebeurd. Eerst even wennen. Ging lekker op de bank zitten bij de koffieautomaat. Kreeg daar een koffie aangeboden van een heerlijke mooie dame (laat blik dat ze wel mooi was, want ze won de prijs) Heel jammer dat ze mij alleen maar koffie gaf. Had er graag wat terug willen geven. Maar ze stond op het punt om weg te gaan. Ben toch wat gaan lopen. In de kamer er naast lagen twee heerlijk stukken met de nodig kerels er om heen. Een grote dame en een kleine dame. Met de kleine begon ik wat met zijn heerlijke lul te spelen, maar er waren meer heren die dat wilde en ook deden. Ik liep achterom de bank, nadat ik eerst mijn kleren had uitgedaan. Daar een geweldig heerlijk stuk die aan alle kanten werd verwend. Ik probeerde wat met de tieten te spelen, maar wat ze aan had was (volgens mij) leer maar niet zo soepel. Langzaam draaide ik mij geile lul naar het gezicht in de hoop dat ze het door had. Gelukkig wel voor mij, want ze liet haar even iets opschuiven zodat haar hoofd vrije kwam, dan kon ze mij pijpen. Gelukkig riep ze ""ik ben zo geil"" dus kon ik mij pik lekker in haar mond stoppen. Overheerlijk ging ze mij pijpen. Het was zo lekker dat ik al gauw het gevoel dat ik klaar zou komen. Ik wilde niet gelijk haar mond volspuiten, dus besloot ik mijn lul uit haar mond te halen net voor dat ik klaar kwam. Ik drukte mijn lul maar tegen het bed aan en klaar zo klaar. Minder prettig voor mij, maar ik begrijp voor haar wel. Want ik krijg een liefkoos klinkje zo van dank je wel. Hoop dit zeker nogmaals mee te maken en de vraag is wie was die lieve dame?
durf jij/jullie het aan om een keertje lekker gek te doen in het Erotic Centrum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten