dinsdagavond wil deze pik leegemolken worden en kont opgerek

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
dick
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: dinsdagavond wil deze pik leegemolken worden en kont opgerek

Bericht door dick »

Zo, zo! da's een heftig plaatje, ziet er erg geil uit. :D In Amsterdam hebben ze "amsterdammertjes" :lol: maar niet voor inwendig gebruik. ;)
Lekkere Vent schreef:Afbeelding

Lekkere geschoren bottom met geschoren kont, ballen en pik met een PA piercing en soepele kont wil door TV/CD of geile kerel langdurig gefist worden. Tegelijkertijd mogen anderen me klaarzuigen en alles doorslikken, niets meer niets minder! :D
Er mogen zich ook meerderen aan mijn geile pik en m'n gespoelde soepele kont vergrijpen, we zien wel. Kan anaal veel hebben (zie foto) en ben botergeil. Pijp en neuk zelf niet, stel m'n kont alleen beschikbaar aan goede fister en m'n pik aan lekkere zachte gulzige mond.
Ben er dinsdagavond rond 20.00 uur. :P
MarioBI
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: dinsdagavond wil deze pik leegemolken worden en kont opgerek

Bericht door MarioBI »

Hier in de shop verkopen ze die Amsterdammertjes ook...
Leuk als kado met strik....

Mario

dick schreef:Zo, zo! da's een heftig plaatje, ziet er erg geil uit. :D In Amsterdam hebben ze "amsterdammertjes" :lol: maar niet voor inwendig gebruik. ;)
Lekkere Vent schreef:Afbeelding

Lekkere geschoren bottom met geschoren kont, ballen en pik met een PA piercing en soepele kont wil door TV/CD of geile kerel langdurig gefist worden. Tegelijkertijd mogen anderen me klaarzuigen en alles doorslikken, niets meer niets minder! :D
Er mogen zich ook meerderen aan mijn geile pik en m'n gespoelde soepele kont vergrijpen, we zien wel. Kan anaal veel hebben (zie foto) en ben botergeil. Pijp en neuk zelf niet, stel m'n kont alleen beschikbaar aan goede fister en m'n pik aan lekkere zachte gulzige mond.
Ben er dinsdagavond rond 20.00 uur. :P
Voor een Date and More = http://www.dateandmore.nl
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten