Mobiel
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Mobiel
ben het helemaal eens met je alles gewoon achter laten in een kastje en mobielk in de auto laten dat hoord niet als je lekkere sex heb
maar inderdaad strenge controle houden is het beste
en wie zich er niet aan houd gelijk eruit zetten ze verpesten het voor de goede mensen
maar inderdaad strenge controle houden is het beste
en wie zich er niet aan houd gelijk eruit zetten ze verpesten het voor de goede mensen
-
- Contacteer:
Volgens mij zijn hier al regels voor opgesteld.
Toch denk ik dat alle aanwezigen belang hebben bij het handhaven van deze regel.
Dus wanneer iemand ziet dat er aan het filmen of foto's aan het maken is. Spreek diegene aan. Volgens mij kan hij (zal me sterk lijken dat het ook een zij kan zijn) wel stoppen. Zoniet melden bij de balie. Ligt hij er zo uit.
Laten we aub onze eigen nest schoon houden...
Dessert.
Toch denk ik dat alle aanwezigen belang hebben bij het handhaven van deze regel.
Dus wanneer iemand ziet dat er aan het filmen of foto's aan het maken is. Spreek diegene aan. Volgens mij kan hij (zal me sterk lijken dat het ook een zij kan zijn) wel stoppen. Zoniet melden bij de balie. Ligt hij er zo uit.
Laten we aub onze eigen nest schoon houden...
Dessert.
-
- Contacteer:
Mee eens. Het gaat me ook met name om het maken van foto's of video's.
Voor mij zou het zeer onhandig zijn om mijn gsm niet bij me te dragen.
Prive en zakelijk.
Nee, als we iemand bij activiteiten zien rommelen met zijn gsm: AANSPREKEN
Wil je bellen, kijken hoe laat het is, je sms lezen of anders.. Loop dan even naar een ruimte waar dat zonder gevaar kan.
Voor mij zou het zeer onhandig zijn om mijn gsm niet bij me te dragen.
Prive en zakelijk.

Nee, als we iemand bij activiteiten zien rommelen met zijn gsm: AANSPREKEN
Wil je bellen, kijken hoe laat het is, je sms lezen of anders.. Loop dan even naar een ruimte waar dat zonder gevaar kan.
- Sam Ferrer
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Ik heb dit al eens eerder gelezen dat filmen verboden is.
En zo moet het ook blijven. Straks sta ik er ook een keer op met mijn snor en rokje en ziet 1 van mijn kinderen het.
Dan zijn de gevolgen niet te overzien met in het ergste geval mijn vrouw die van niets weet en onmiddelijk zal willen scheiden na 27 jaar prima huwelijk.
Zo weet ik er nog wel een paar.
Dus idioot die zo graag mensen in de cinema wil filmen en kwetsen terwijl ze jou niks hebben gedaan doe je hobby met je eigen pik in je eigen omgeving.
Sam
En zo moet het ook blijven. Straks sta ik er ook een keer op met mijn snor en rokje en ziet 1 van mijn kinderen het.
Dan zijn de gevolgen niet te overzien met in het ergste geval mijn vrouw die van niets weet en onmiddelijk zal willen scheiden na 27 jaar prima huwelijk.
Zo weet ik er nog wel een paar.
Dus idioot die zo graag mensen in de cinema wil filmen en kwetsen terwijl ze jou niks hebben gedaan doe je hobby met je eigen pik in je eigen omgeving.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ik ben vaker in Amersfoort geweest en elke keer als er stellen zijn wordt er door diverse figuren met mobiel gefilmd, dus oppassen. je weet maar nooit waar het opduikt.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Nou na het lezen van deze post zijn wij ook wel enigszins verontrust. Want ondanks dat wij als stel komen willen we toch niet graag op film gezet worden door mensen die we verder niet kennen.
Want tja, ondanks dat je er heel gaat voor spanning is jezelf op internet terug vinden niet echt handig. Zekers niet als in een functie zit waar je veel contact hebt met mensen.
Dus ik zou zeggen in navolging van Sir Humpalot, tijd voor wat maatregelen. Mensen die filmen gewoon de gsm afnemen enzo.....
Groetjes
Want tja, ondanks dat je er heel gaat voor spanning is jezelf op internet terug vinden niet echt handig. Zekers niet als in een functie zit waar je veel contact hebt met mensen.
Dus ik zou zeggen in navolging van Sir Humpalot, tijd voor wat maatregelen. Mensen die filmen gewoon de gsm afnemen enzo.....
Groetjes
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
-
- Contacteer:
Wauw dat is even schrikken.
Als er inderdaad gefilmd word door figuren wordt het een risicovolle onderneming. Ben er ook niet bij gebaat als een filmpje op internet verschijnt.
Dit kunnen we dus alleen ondervangen door onderling toezicht en aanspreken.
Kijk dus tijdens "aktie" ook even om je heen naar dit soort vervelende figuren.
Ik hoop toch van harte dat we hier lering uit trekken en er naar handelen anders is dit fijne plekje gedoemd te verdwijnen.
Ik zal er zeker alles aan doen om als bezoeker mensen hierop aan te spreken.
En niet alleen uit eigen belang maar ook het belang van de heerlijke vrouwen/stellen/mannen die zich hier "beschikbaar" stellen.
Als er inderdaad gefilmd word door figuren wordt het een risicovolle onderneming. Ben er ook niet bij gebaat als een filmpje op internet verschijnt.
Dit kunnen we dus alleen ondervangen door onderling toezicht en aanspreken.
Kijk dus tijdens "aktie" ook even om je heen naar dit soort vervelende figuren.
Ik hoop toch van harte dat we hier lering uit trekken en er naar handelen anders is dit fijne plekje gedoemd te verdwijnen.
Ik zal er zeker alles aan doen om als bezoeker mensen hierop aan te spreken.
En niet alleen uit eigen belang maar ook het belang van de heerlijke vrouwen/stellen/mannen die zich hier "beschikbaar" stellen.

- Sue en Lee
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Nou, nou dit zijn geen prettige berichten...jezelf op internet terugvinden is niet wat je wilt. en zeker niet op deze manier.
Wij zijn een stel en vrij regelmatige bezoekers van de cinema, maar nog nooit is het ons opgevallen dat er gefilmd werd. Wel irritante mobieltjes die afgaan als je lekker in het spel zit. Maar dat zal dus niet te vermijden zijn begrijp ik uit de reacties.
Maar we zullen zeker nóg allerter zijn nu en handelen als er gefilmd wordt, erg jammer voor de ontspanning van het spel!!!! Maar dat zijn dan de consequenties van het bezoeken van een openbare seksruimte..blijkbaar!!
Maar voor wat ons betreft, we blijven zeker genieten van deze fantastische lokatie en laten ons niet verjagen door deze respectlozen!!
Dusssssssssss.......... tot gauw weer eens!!!!
Sue en Lee
Wij zijn een stel en vrij regelmatige bezoekers van de cinema, maar nog nooit is het ons opgevallen dat er gefilmd werd. Wel irritante mobieltjes die afgaan als je lekker in het spel zit. Maar dat zal dus niet te vermijden zijn begrijp ik uit de reacties.
Maar we zullen zeker nóg allerter zijn nu en handelen als er gefilmd wordt, erg jammer voor de ontspanning van het spel!!!! Maar dat zijn dan de consequenties van het bezoeken van een openbare seksruimte..blijkbaar!!
Maar voor wat ons betreft, we blijven zeker genieten van deze fantastische lokatie en laten ons niet verjagen door deze respectlozen!!
Dusssssssssss.......... tot gauw weer eens!!!!
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
- Sam Ferrer
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Sir Humpalot,
Ik besef terdege dat ik niks moet laten slingeren anders zou mijn partner er wel eens achter kunnen komen.
Ja ik wete ook wel dat ik met sex in de cinema mijn relatie op het spel zou kunnen zetten.
Mijn drijfveer is niet de behoefte aan sex. Maar te ervaren hoe het is om iemand te pijpen of anaal genomen te worden. Komt natuurlijk ook voort uit de behoefte om dameskleding te dragen.
Sam
Ik besef terdege dat ik niks moet laten slingeren anders zou mijn partner er wel eens achter kunnen komen.
Ja ik wete ook wel dat ik met sex in de cinema mijn relatie op het spel zou kunnen zetten.
Mijn drijfveer is niet de behoefte aan sex. Maar te ervaren hoe het is om iemand te pijpen of anaal genomen te worden. Komt natuurlijk ook voort uit de behoefte om dameskleding te dragen.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
-
- Geaardheid: hetero
- Contacteer:
ik vind dat mobieltjes verboden moeten zijn. punt uit als er een mobiel toch afgaat of als er mee gefilmd wordt gewoon kapot trappen. ik vind gewoon dat als je naar de cinema gaat heb je geen mobiel bij je.
klinkt hard maar zo denk ik erover.
Ik mag van mijn vrouw rustig naar de cinema, maar ik denk als het op het internet komt dat zij daar niet blij mee is .
groetjes corax
klinkt hard maar zo denk ik erover.
Ik mag van mijn vrouw rustig naar de cinema, maar ik denk als het op het internet komt dat zij daar niet blij mee is .
groetjes corax
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten