17 en 22 januari geile ontmoetingen

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
befkoning
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

17 en 22 januari geile ontmoetingen

Bericht door befkoning »

Donderdag 17 januari (tijdens de naaktdag) ben ik even langs gekomen en had binnen 5 minuten een heerlijk pleziertje!

Ik ging de darkroom in en zag daar 2 mannen heerlijk met elkaar bezig. 1 van hen vond het wel interessant dat ik ook kwam kijken en verplaatste zich naar een wat ruimere hoek. Ik merkte dat hij graag mij erbij had, dus snel toegehapt.. Dat was het juiste wat ik kon doen! Hij schoof direct een condoom om mijn pik en ging gebukt staan. Een heerlijk kontje voor mij dus!
Daar ben ik gelijk heerlijk in gegaan en heb 'm goed geneukt. Hij kwam ook klaar door het geile gevoel van mijn pik in zijn kont volgens mij en een minuut of 2 erna ik ook heerlijk in zijn kontje gekomen.
Wie o wie was dit en wanneer ben je er weer? Ik neuk je graag nog eens!

Afgelopen dinsdag 22 januari kwam ik om 12 uur langs de cinema, dus stoute schoenen aan en weer naar binnen. Gelijk alles uit gedaan, ik vind dat naaktlopen het geilst wat er is, dus doe het nu altijd!
Helaas was ik nog alleen, heb zeker 15 minuten alleen in de bios zitten trekken bij de hetero films, maar eindelijk hoorde ik de deur opengaan. Een man bekeek me en dus ben ik in volle glorie middenin de bios gaan staan zodat hij wist dat hij welkom was. Even z'n pik vastgepakt toen hij bij me kwam en toen mee naar het matras waar ik voorover boog zodat hij mij kon neuken.
Dat liet ook hij zich geen 2de keer zeggen, dus kreeg ik heerlijk zijn pik in mij.

Na een aantal minuten flink geneukt te zijn, kon ik de geilheid niet meer tegenhouden en liet hem mij melken. Ik heb flink veel en ver gespoten daar. Heerlijk was dat met zijn pik in mijn kont!

Ik zal snel nog een keer komen, jullie herkennen me dan aan dat ik naakt in de bios zit en opeens zal opstaan. Wacht dan niet te lang, kom naar me toe en neuk me!

Tot snel!
altijdlief
Leeftijd: 65
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: 17 en 22 januari geile ontmoetingen

Bericht door altijdlief »

Nou donderdagmiddag neuk ik je met alle plezier
befkoning
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 17 en 22 januari geile ontmoetingen

Bericht door befkoning »

Vanmiddag tussen 12 en 13:00 ben ik er weer... Wie het eerst KOMT mag genieten van mij.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten