zaterdag middag
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: zaterdag middag
Jammer dat deze discussie alwéér voor de zoveelste langs komt. Ik vind't triest hoe respectloos veel mannen binnen de EC zijn. Blijkbaar ligt het buiten hun bevattingsvermogen te zien wat zo logisch is. Zie het als een date! Doe wat moeite om een vrouw/ stel te verleiden.
Nogmaals, jammer. Mij vergaat de lol zo...
Nogmaals, jammer. Mij vergaat de lol zo...
Come to the dark side, we have cookies.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
We kunnen ons helemaal vinden in wat hier gezegd wordt! we zouden het niet beter kunnen zeggen. Maar of de mannen het begrepen hebben valt zwaar te betwijfelen. Zouden ze moeten verplichten bij het binnenkomen.
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 42
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Dames en stellen, jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk!
Om de mannen die het nog niet snappen het volgende. Ik bied me bij deze aan om samen met een leuke vrouw te gaan douchen, als voorbeeld voor alle heren. Als we daarna elkaar lekker verwennen zal iedere man snappen dat het zo werkt: eerst douchen en daarna genieten. Niet andersom. Kortom: welke dame biedt zich aan? Reacties graag via PB.
Gr
Frank
Om de mannen die het nog niet snappen het volgende. Ik bied me bij deze aan om samen met een leuke vrouw te gaan douchen, als voorbeeld voor alle heren. Als we daarna elkaar lekker verwennen zal iedere man snappen dat het zo werkt: eerst douchen en daarna genieten. Niet andersom. Kortom: welke dame biedt zich aan? Reacties graag via PB.
Gr
Frank
Try me, you'll love it! 

Natuurlijk hebben alle stellen hier gelijk. Dat vooropgesteld. Als je stinkt en lomp bent maak je geen kans. Dat is logisch en terecht. Toch verbaa ik me steeds over die naïviteit van veel stellen. De mannen hebben allemaal n relatie en kunnen niet eerst thuis douchen. If ze komen direct vanuit werk. En dat soort zaken meer. Klaar, dat weet je toch? Verwacht niet te veel, dan wordt je ook niet teleurgesteld...
Zolang ze zich niet opdringen en zich gedragen zou dat ook geen probleem zijn!!!!
Maar zo werkt het helaas niet!!
Vraag een handdoekje beneden en douche even!!
Maar zo werkt het helaas niet!!
Vraag een handdoekje beneden en douche even!!
- Nick007
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Heel vreemd dit antwoord ........als je bedenkt dat iemand kans maakt die niet fris is om wat voor een reden dan ook toch kan mee doen dat is pas naiviteit.......
gb_arnhem schreef:Natuurlijk hebben alle stellen hier gelijk. Dat vooropgesteld. Als je stinkt en lomp bent maak je geen kans. Dat is logisch en terecht. Toch verbaa ik me steeds over die naïviteit van veel stellen. De mannen hebben allemaal n relatie en kunnen niet eerst thuis douchen. If ze komen direct vanuit werk. En dat soort zaken meer. Klaar, dat weet je toch? Verwacht niet te veel, dan wordt je ook niet teleurgesteld...
Ik denk dat niet Nick. Zoals ik al zei... Tuurlijk zijn ze kansloos. Logisch en terecht.
Maar ze blijven nou eenmaal komen op die manier en ze blijven t proberen. Daar lijkt niks aan te doen te zijn... Net als aan het feit dat er altijd veel meer mannen zijn dan vrouwen. Of t feit dat er nooit leuke jonge vrouwen alleen komen. Die zoeken hun geil kennelijk ergens anders...
Maar ze blijven nou eenmaal komen op die manier en ze blijven t proberen. Daar lijkt niks aan te doen te zijn... Net als aan het feit dat er altijd veel meer mannen zijn dan vrouwen. Of t feit dat er nooit leuke jonge vrouwen alleen komen. Die zoeken hun geil kennelijk ergens anders...
- yayimm
- Leeftijd: 41
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Een wasstraat waar iedereen verplicht doorheen moet bij binnenkomst...........

-
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Zullen we voortaan gewoon tegen die stinkers zeggen, hey, je stinkt, ga je eens wassen viezerik.... 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten