Binnenkort deel 2
Binnenkort deel 2
Vandaag kreeg ik de details door van mijn vriend. Maandag in de eerste helft van de middag moet ik naar de Cinema en daar laat ik mij door minimaal 10 geile mannen neuken. Ik heb zeer strikte regels van hem ontvangen. De mannen mogen je als een stel geile wolven neuken en je lichaam betasten. Zoenen en pijpen is verboden en zodra ze je respectloos behandelen verlaat je de zaal en bel je mij en sta ik binnen vijf minuten binnen. Uiteraard wordt er safe geneukt.
Als ik voldaan heb aan zijn wensen volgt er snel een beloning.
Als ik voldaan heb aan zijn wensen volgt er snel een beloning.
Re: Binnenkort deel 2
Ik ga er van uit dat de meeste mannen wel weten hoe je een vrouw respectvol behandelt. Ook al is ze een slet (van haar meester). Laat mij eerst even wennen als ik binnenkom en bespring mij niet direct. Deze opdracht is al spannend genoeg.
Natuurlijk gaat het erom dat ik gepakt wordt. Maar dat kan op verschillende manieren. In ieder geval fris en gewassen (ook de handen
). En nee is nee en gun mij even een paar minuten "bijkomtijd" als ik klaar gekomen ben.
Ik neem aan dat dit wel voldoende informatie is.
En o ja. Ik heb al een vriend/Meester dus mannen hoeven mij niet te versieren!
Natuurlijk gaat het erom dat ik gepakt wordt. Maar dat kan op verschillende manieren. In ieder geval fris en gewassen (ook de handen

Ik neem aan dat dit wel voldoende informatie is.
En o ja. Ik heb al een vriend/Meester dus mannen hoeven mij niet te versieren!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hallo Stella .
Ik zal morgen aanwezig zijn .
hete groet Martin
Ik zal morgen aanwezig zijn .
hete groet Martin
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
ik kom ook ff langs.
en wat is de beloning???
vertel.
en wat is de beloning???
vertel.
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Hoi Stella. Wij hebben genoten van je , je vond het best spannend toen je binnen kwam er waren best wel veel mannen in de cinema omdat ook gangbang stel aangekondigd was. Je ging naar de filmzaal en werd al snel overal betast op je geile lichaam , je was super geil en wilde al snel naar het bed voorin. Hier hebben we je heerlijk geneukt en heb ik dat geile kutje van je laten spuiten, wat kan jij klaarkomen sletje totaal van de wereld. Je wilde daarna naar de darkroom om in de ginaecologen stoel afgeneukt te worden , ik hoop dat we aan je wensen voldaan hebben. Je vriend kan trots op je zijn , je hebt je als een echte slet gedragen. Ik hoop dat er nog een deel 2 komt ? Gr. Loodgieter
Mannen, wat was t lekker en wat was t overweldigend. Ik zit nu nog steeds in een roes. Heerlijk. Mijn vriend is trots en tevreden
.
Dank jullie wel voor de manier waarop jullie met mij om zijn gegaan. Speciaal de jonge man die naast mij kwam zitten in de zaal en mij op mijn gemak stelde en de hele tijd dit bleef doen. Ik kom graag in contact met je.
Misschien tot ziens!
Groetjes Stella

Dank jullie wel voor de manier waarop jullie met mij om zijn gegaan. Speciaal de jonge man die naast mij kwam zitten in de zaal en mij op mijn gemak stelde en de hele tijd dit bleef doen. Ik kom graag in contact met je.
Misschien tot ziens!
Groetjes Stella
-
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hallo Stela Ook ik ben er van overtuigd dat jij met een tevreden gevoel naar thuis bent gegaan
en dat je er vaak aan mag terug denken , maar ook de mannen om je heen die jou met veel respect
hebben geneukt . ik zelf heb je in de gino stoel mogen neuken tot je heerlijk klaar kwam .
veel dank hiervoor .
Hoop je later nog een te mogen ontmoeten.
mogelijk kan je een keer naar ec Arnhem komen .. kom zelf namelijk uit Arnhem .
hete groet 1martin
en dat je er vaak aan mag terug denken , maar ook de mannen om je heen die jou met veel respect
hebben geneukt . ik zelf heb je in de gino stoel mogen neuken tot je heerlijk klaar kwam .
veel dank hiervoor .
Hoop je later nog een te mogen ontmoeten.
mogelijk kan je een keer naar ec Arnhem komen .. kom zelf namelijk uit Arnhem .
hete groet 1martin
- Eroticcinema A'foort
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Aan Stella en de rest,
Fijn om te lezen dat iedereen een fijne, spannende, veilige maar vooral geile
middag heeft beleefd.
Wij kunnen begrijpen dat het erg spannend is om als dame alleen de cinema te bezoeken maar het bewijs werd vandaag geleverd
dat wanneer iedereen goed omgaat met de wensen van de ander het een onvergetelijke ervaring kan zijn.
Patricia
EroticCinemaTeam
Fijn om te lezen dat iedereen een fijne, spannende, veilige maar vooral geile

Wij kunnen begrijpen dat het erg spannend is om als dame alleen de cinema te bezoeken maar het bewijs werd vandaag geleverd
dat wanneer iedereen goed omgaat met de wensen van de ander het een onvergetelijke ervaring kan zijn.

Patricia
EroticCinemaTeam
-
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi Stella komt er ook nog een 3
groetjes en leuk die verslagen
groetjes en leuk die verslagen
- Sander-1
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Wie zou ervoor gezorgd hebben dat er meer verslagen zijn? Ondanks alle negativiteit over mij en mij als looser te bestempelen en dat ik de plank zou misslaan?
Heren macho'tjes, respect naar anderen met een andere denkwijze is een schone zaak. Respect naar vrouwen maar ook naar anders denkende mannen.
Heren macho'tjes, respect naar anderen met een andere denkwijze is een schone zaak. Respect naar vrouwen maar ook naar anders denkende mannen.
A dirty mind is a joy forever.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten