Inmiddels ben Ik door alle leuke reacties overgehaald W/we gaan komen
catnail, je bent welkom altijd leuk om mensen achter de nicks te ontmoeten.
peter; zo als je kan lezen komen W/wij, Ik heb ook al een privé bericht van een andere Dominant die komt om 19.15, in dit onderwerp gereageerd een Dominant die al eerder komt maar probeert zijn tijd naar achteren te schuiven, er is dus grote kans dat je in de schandpaal beland of aan het kruis wordt gezet.
Als je zegt iedereen dan reken ik daar ook mannen onder, wees niet bang zo lang je vast zit zal er op je worden gelet!, wordt er contact met je gehouden, en spreken W/we een veiligheids woord af, als je
"Rood" roept dan zal je worden los gemaakt en met rust worden gelaten. Dit geld overigens voor iedereen!!!!
(Vast gebonden zijn is leuk zolang er geen echte angst bij komt kijken.)
hippie; Leuke fantasie, Beloftes worden er niet gedaan, de sfeer en omstandigheden zijn een bepalende factor.
Pijpen is altijd met condoom hier moet je zelf zorg voor dragen.
Klaarkomen ligt aan jezelf, ( er zijn mannen die het tegen werken/ophouden ) je zal er zelf ook naar toe moeten werken, een Dominant heeft er een hekel aan als zijn sub/slavin eindeloos moet pijpen zonder dat de man komt!
Als dat gebeurd is het einde sessie en zal ze moeten ophouden, ondanks teleurstelling of belofte van beterschap..
Stelnijmegen; Leuk! W/we gaan wel naar Amersfoort maar dat hadden J/jullie ook vast wel begrepen..
Gezien de fantasieën kunnen de dames samen werken en kan het een super gebeuren worden voor alle fantasie wensende heren..
Altijd leuk om gelijk gestemden te ontmoeten, ook voor de meisjes, even lekker keuvelen met een kopje koffie en dan aan de slag ..
rut.ger; Ik heb berichten ontvangen en beantwoord, om dat het persoonlijk is kan ik er hier niets over zeggen.
Waarschijnlijk heb jij onder een andere nick gereageerd, ik kan namelijk geen bericht vinden van rut.ger, maar je reactie wordt gewaardeerd.
Misschien is het leuk voor de anderen als je iets verteld over je fantasie.