Een tijdje terug had eentje het helemaal offtopic ineenen over een sperma-oorlog. Die bleek hard aangekomen bij de dame van de PB want ze had het er nu nog over. Kijk ik naar het topic, zijn postings en de tijdlijn waarin ze verschijnen dan zeg ik: psychose, rijp voor de huisarts. gelukkig voorhem heb ik meer verstand van dames bevredigen.

Rotwoord ook, sperma-oorlog. Sperma is iets erotisch, oorlog is....nou ja. Ik kan me wel voorstellen dat dat blijft hangen bij iemand die daar gevoelig voor is. Als dat daadwerkelijk gebeurt is het al iets minder leuk. Je kunt je afvragen waarom iemand zo'n rotwoord op een forum als dit neerzet, maar nu ik merk dat de echo ervan nog kouwe rillingen bezorgt bij anderen, zet ik toch even iets erover neer hier.
Je bent het bangst voor de zaken die je onbekend zijn. daarom maak ik nu van de nood een deugd en ga ik het begrip uitleggen. Want het bestaat wel degelijk. Het is echter een biologisch feitje. Heeft dus weinig erotisch, is meer gewoon een biologielesje. Dan weet u op het eind hoe onschuldig, maar misplaatst de posting was, destijds. En u weet weer een biologisch feitje.

Simpelweg zijn er drie soorten zaadcellen: Blockers, Destroyers en Fertilizers. De Blockers verstrengelen zich in zaadcellen van een ander, de Destroyers vechten met andermans zaadcellen en waar de Fertilizers zich mee bezig houden mag je nu zelfgaan verzinnen. Dat alles is leuk als je een doodgewone Nederlandse huismus bent want het zaadsletterige paringsgedrag van dat diertje, daar zijn ze tot in Japan, waar men in zaadplassen vertoefde of zo? jaloers op. Maar die term voor op dit forum, indeze bios? Mwah. Neuh.
Niets om bang voor te zijn dus, dat woord. En niet teveel energie steken in wat ze allemaal roepen.
M