Ervaringen "Fetish kleding party"

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Eroticcinema A'foort
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Ervaringen "Fetish kleding party"

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste Allemaal,

Gisteren was het dan zover, onze eerste Fetish kleding party.
Voor diegenen die er geen rekening mee hadden gehouden hadden we de lak slips/strings in de
aanbieding gegooid en dat was maar goed ook... :lol:
Een hoop bezoekers hebben hier gebruik van gemaakt wat natuurlijk ontzettend leuk is,
daarnaast waren er ook een aantal bezoekers die van thuis wat "spannends" mee hadden genomen, fijn!!
Voor de avond was er reeds een aankondiging gedaan van een stel die de cinema wilden bezoeken.
Na boven even omgekleed te hebben kwamen zij geheel "Fetish" style de cinema binnen.
Al met al wat ons betreft een zeer geslaagde dag.

Maar natuurlijk zijn we erg benieuwd hoe jullie deze dag hebben ervaren dus schroom niet om hieronder
je ervaringen te delen over onze eerste "Fetish kleding party"

EroticCinemaTeam
one dream
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Ervaringen "Fetish kleding party"

Bericht door one dream »

beste lezers,

ik was er ook die middag. enigzins totaal verrast door de fetisch party. Na een lak slip gekocht te hebben in vol ornaat de bios in.
snel kwam er een stel binnen die ook dezelfde lakslip haden gekocht als ik. daarom denk in dat ook zij nieuw of verrast waren.

het stel kleedde zich om en ging naar de filmzaal. snel begonnen ze samen gezellig te foezelen en wij konden mee genieten. ze starte snel met het pijpen van haar man/vriend/partner. mmm lekker geil was dat en ik gooide mijn slip opzij en beloonde mijn jongeman voor zijn HARDE werk.

toen het stel ging neuken ben ik erbij gaan staan en ging na een non verbaal accoord de vrouw strelen en deed haar hempje wat ze nog aan had omhoog.
Ze had heerlijke borsten en genoot zichtbaar van deze aandacht. ook de andere mannen 4 in totaal kwamen erbij en streelde haar. ik dacht ik neem lef en ging naar haar kutje toe waar haar partner lekker in aan het soppen was ze was gewoon kletsnat.
Intussen werd zij ook actief en pakt twee lullen die in haar buurt waren waarvan er een van mij was.

ik heb niet veel ervaring en ben eigenlijk alleen maar standaard gewend. maar dit was een toppertje.

toen ze uitgeneukt waren ging ze zitten in de bios stoel en begon de aanwezige mannen te pijpen. haar eigen partner keek toe en masturbeerde.
en ja toen gebeurde het. ze pakte mijn lul die al weer wat slapjes aan het worden was en pijpte mij. het was goddelijk ze deed het heerlijk en ik zat al snel met een harde lul in haar lekkere mondje. en of ze het nou ook lekker vond ze pijpte mij echt lang terwijl ze met haar andere hand een andere man aftrok. ik masseerde haar borsten. mijn god wat was dat heerlijk.

Toen ze stopte met pijpen bij mij ging ze een ander pijpen. ik heb haar voor haar geweldige pijpbeurt beloond door haar tepels lekker te verwennen en ik moet zeggen dat was geen straf voor mij.

In tussen kwam een stel binnen die in het artikel hierboven genoemd waren. echt geil zag het eruit zij was duidelijk de slaaf.

naa twee pijpbeurten ging ze achterover zitten in haar stoel en ik dacht ik waag het erop. deed een condoom aan en duwde haar benen iets uiteen. ze stond het toe. vanwege het ongelukkige hoogte verschil lukte het niet om mijn lul in haar lekkere kutje te krijgen.
ze zei toen heel lief "zal ik op het bed gaan liggen?" nou dat liet ik natuurlijk toe.

door de opwinding en het geile ervan werd mijn lul in plaats van hard plots slap. ik trok mezelf af terwijl ik voor haar zat. toen mijn lul weer enigzins hard werd zowiezo van het uitzicht op haar geopende kutje MMMMMMM ....... probeerde ik hem erin te duwen.
helaas kwam ik al klaar voordat ik erin zat en moest afdruipen.

ik ben helaas overweldigd door haar geilheid en vooral haar liefheid. daardoor ben ik vergeten haar te bedanken.
Via deze weg wil ik haar enorm bedanken. ze droeg een bril en had een paars hempje aan donker half lang haar.

ik hoop dat het stel die het betreft dit leest en mij prive een reactie wil geven. ik zou jullie maar vooral haar graag nog eens willen ontmoeten (hij mag er uiteraard bijzijn en mag alles zien)

zoniet dan toch mega bedankt voor de sensationele ervaring

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX one dream
C&A
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door C&A »

Mooi omschreven hoor :)
Wij waren het eerste stel wat je beschreef en hebben ook van de onverwachte party genoten kan ik je vertellen.
Pvc fetisj
Leeftijd: 42
Contacteer:

Bericht door Pvc fetisj »

Ik was ook in Amersfoort op de fetisjdag. Ik heb al jaren een rare fetisj want ik geil op pvc, dat dikke , zachte gladde plastic. Ik was vrij die middag en besloot dat het er maar van moest komen, dus naar Amersfoort en met bonzend hart de winkel in. Daar bij de uiterst vriendelijke dame een opblaaspop en een kaartje gekocht en naar binnen. Het was m'n eerste keer in een sexbios dus ik had geen idee wat te verwachten ! Vijf minuten later liep ik naakt in m'n gele regenpak ( met pikgat) m'n opblaaspop op te blazen. Ik bestierf het van de zenuwen en m'n geilheid sloeg wat later om in schaamte. Toen snel omgekleed en weggegaan, maar zou graag nog eens willen. Zijn er mensen die dit geil zouden vinden?
bistudent
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door bistudent »

Zijn er nog geile mensen die vanavond gaan? Ik heb wel zin in een lekkere pik!
Justme52
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Justme52 »

Kom er net vandaan..fetish dag.. Veel mannen en drie vrouwen.. 1 meesteres met haar slaaf en slavin..en een stel..pikken waren er in ivervloed en dat hebben de slaaf en de dames geweten ook...
MevrouwJo
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door MevrouwJo »

Was inderdaad een indrukwekkende dag. Of het nou heel veel met fetisj te maken had..... Genoten hebben we zeker. Mijn slaaf en slavin zijn goed aangepakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

MvG,
Mevrouw Jo
Jason1966
Geaardheid: bi
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Jason1966 »

MevrouwJo schreef:Was inderdaad een indrukwekkende dag. Of het nou heel veel met fetisj te maken had..... Genoten hebben we zeker. Mijn slaaf en slavin zijn goed aangepakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

MvG,
Mevrouw Jo
Mevr Jo, zijn jullie morgen (fetisj dag te Amersfoort) ook aanwezig??

Jason
Mr Marcel
Leeftijd: 49
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Mr Marcel »

Als het mee zit kom ik vanmiddag even kijken.

stellen die een Meester zoeken even een pbtje sturen

Groetjes
MR Marcel
snellejelle
Leeftijd: 39
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door snellejelle »

Mmm. ik ben zeer benieuwd wie er volgende week weer komt naar de Fetish dag in Amersfoort . Ik heb pas een latex slip gehaald en het word tijd deze is uit te gaan proberen ..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten