Veel en vaak

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
koen540
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Veel en vaak

Bericht door koen540 »

Hoi

Ben van plan om donderdag weer eens naar de EC te gaan. Het is al weer veel te lang geleden. De laatste keer vergeet ik nooit meer. Hing ik over een bioscoopstoel met mijn broek op mijn knieen en achter mij een flinke gast die stevig pompend binnen kwam. Er was een jongen in een blauwe polo die voor mij kwam staan en zijn dikke paal in mijn mond wilde te stoppen. Eerst zag ik dat niet zo zitten maar heb hem uiteindelijk toch toegelaten. Er waren nog 3 kijkers waarvan ik daarna ook een pik in mijn gezicht geduwd kreeg. Ik heb nog een dag kramp in mijn kaak gehad. Maar graag zou ik het donderdag weer veel en vaak doen. Stuur ff een pb als wat wilt afspreken.

Koen
bigeildude
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Veel en vaak

Bericht door bigeildude »

Hey dude kan je morgenmiddag niet naar Hilversum komen om 14u?
Jason1966
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Jason1966 »

koen540 schreef:Hoi

Ben van plan om donderdag weer eens naar de EC te gaan. Het is al weer veel te lang geleden. De laatste keer vergeet ik nooit meer. Hing ik over een bioscoopstoel met mijn broek op mijn knieen en achter mij een flinke gast die stevig pompend binnen kwam. Er was een jongen in een blauwe polo die voor mij kwam staan en zijn dikke paal in mijn mond wilde te stoppen. Eerst zag ik dat niet zo zitten maar heb hem uiteindelijk toch toegelaten. Er waren nog 3 kijkers waarvan ik daarna ook een pik in mijn gezicht geduwd kreeg. Ik heb nog een dag kramp in mijn kaak gehad. Maar graag zou ik het donderdag weer veel en vaak doen. Stuur ff een pb als wat wilt afspreken.

Koen
Als je zin hebt, aanstaande donderdagmiddag zal ik weer eens in Amersfoort zijn. Ik heb wel zin om gepijpt te worden, maar hou ook zelf van heerlijke pikken in mn mond!

Jason.
rob50
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door rob50 »

He Koen,

Ga je vandaag ook naar naaktdag in erotica amersfoort, zo ja wel zin in jou